Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dyonne schreef:Welke kleur zouden jullie dit noemen? Ik vraag het me af, omdat hij als zwart ingeschreven staat.

. Aftekeningen op het hoofd zijn wel meer dan welkom, geeft vaak wat meer uitdrukking aan een hoofd en soms zie je die aftekeningen precies in dezelfde vorm terugkomen bij nakomelingen. pebblientje schreef:ey wouter,ik vindt vooral die 2de vos errug mooi!
alleen,wat wordt ie vreselijk gereden{ik weet dat het iemand van bokt is,SORRY!}
Dat getuigt wel van heel veel ervaring en rijtechnisch inzicht .....en dat op 15 jaar!! Buiten dat ik de conclusie wel heel snel getrokken vind....wat vind je er zo verschrikkelijk aan??
Paard loopt mooi van achter naar voren (achterbeen onder de massa er goed bij) over de bovenlijn, naar de hand toe, draagt de hals mooi, mooie zelfhouding.....
Ik wil wel een stal vol van dat soort paarden.
, maar als ie begint te lopen en de cruise control aanzet zie je daar helemaal niks meer van.
pebblientje schreef:ey wouter,ik vindt vooral die 2de vos errug mooi!
alleen,wat wordt ie vreselijk gereden{ik weet dat het iemand van bokt is,SORRY!}
en die derde,is idd ook wel aardig;)
ik ben het ook wel eens met jou,kwaliteit heeft geen kleur,maar toch...
pebblientje schreef:het paard loopt mooi,idd...
maar de hand van de amazone is naar de amazone toe,ipv naar de paardenmond,en een beenhulp geef je niet door je hak op te trekken...
ook zijn de armen stijf.
verder zeg ik niets meer,owjah,toch wel:suzanne f.jij bent degene die dit paard rijd{kep wouter zijn profiel gelezen,namelijk}
maar met verschrikkelijk rijden bedoel ik niet:fout
maar gewoon letterlijk:verschrikkelijk,geen mooie houding etc,dat stoort mij{VOORAL de handen en de armen}
*Tequila* schreef:En toevallig omdat ik net die foto's van Laiser heb gezien, die vind ik dus ook wel wat hebben maar die is ook "gewoon" bruin!
Bruin, maar dan met zo'n zwarte glans erover, prachtig. Gewone bruinen vind ik al wat minder. En dan liefst wel met wat wit, maar weer niet teveel, een blesje en een paar sokjes misschien
), en palomino's, en zo kan ik nog wel even doorgaan
Het moet gewoon bij het paard passen
Vind een paard niet snel een lelijke kleur hebben.
)
[/i] 

. Het gaat idd meer om het karakter en voor de sportmensen onder ons wat je er mee kunt en dan is een leuk kleurtje mooi meegenomen

hij verandert regelmatig van kleur...
Ik heb absoluut niet kleur gericht gezocht naar een paard!