Dimple schreef:Flair, jij bent denk ik een grote uitzondering. De helft van de hoefsmid, dierenarts en stalgeld? Was er toen ook al zicht op dat het jouw eigen paard zou worden?
Ik betaal nu de helft van het stalgeld, maar als de DA komt, dan zijn die kosten toch echt voor rekening van de eigenaresse hoor.
Ik heb zelf mijn paard verkocht om van dit soort dingen af te zijn. Dit soort onvoorziene kosten wil ik dus niet meer. (iig niet op het moment)
Ik koop voor Gam wel snoepjes, wortels, vitaminekuurtje e.d, maar verder dan dat ga ik toch echt niet.
Ik zit op dit moment in een kleine discussie fase over het te betalen bedrag, dus ik kan de antwoorden en reacties van dit topic mooi gebruiken!!! Thanx!!
Ok, ik ben misschien een uitzondering. Ik was ook niet echt bijrijdster, ik deed gewoon samen. Ik vond het daarom ook niet meer dan normaal overal de helft van te betalen, en ik reed ook nog eens bijna elke dag. Haar toenmalige eigenaresse kwam echt bijna nooit. Vandaar dat zij zich ook niet om de spullen bekommerde die nodig waren, dat was ook allemaal voor mijn rekening.
Er was toen nog helemaal geen sprake van dat ze ooit van mij zou worden
het was ook helemaal mijn bedoeling niet om ooit een pony van 1.45 te hebben, ik had altijd in mijn hoofd dat ik een paard van rond de 1.60 wilde waar ik dan wedstrijden mee zou gaan rijden. Nu is dat plan verandert, dat paard komt er ooit wel maar dan naast Flair. Ik heb btw ook niks betaald voor Flair hoor, ik heb haar niet gekocht ofzo dus daar heb ik wel weer mazzel mee.
En wat betreft het betalen door een bijrijder, vind ik vrij normaal. Ookal heb ik nu zelf een bijrijdster voor 1 keer in de week en voor als ik echt niet kan die helemaal niets betaald. Maar dit is omdat ik het gewoon lekker vind om die ene dag in de week vrij te hebben, en omdat ik toch iemand achter de hand wil hebben die goed voor Flair is als ik bijv. ziek ben of wat dan ook.