dood haar pony scheren? verharen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flynn_

Re: dood haar pony scheren? verharen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 12:25

monsera schreef:
Ik zou toch eens met de eigenaar van de pony praten.Misschien is het een optie om hem tijdelijk even een beetje bij te voeren.Daar kan je dan ook de olie doorheen voeren.Een paard eet niet gewoon zo de olie op dat moet wel ergens doorheen gemengt worden.Ik zou zelf denk ik de tip van de summerfitkoeken gebruiken.Is niet heel erg duur en ik denk dat je aan 1 pak wel genoeg hebt.Je kan voorstellen aan de eigenaar dat jij die voor de pony haalt dan heeft de eigenaar er geen kosten aan en zal het misschien eerder mogen.Pas wel op dat je niet te veel geeft zo'n kleine pony heeft natuurlijk niet veel nodig.

heel erg bedankt ik heb het tegen de eigenaar gezegt maar eigenaar vind het niet belangrijk, eigenaar is niet ervaren met pony's en heeft er totaal geen verstand van. Eigenaar vertelt dat het in de kudde ook een zomervacht krijgt zonder al die troep zegt ze. Wa k ook zeg ze vind het niet nodig

capopjekop

Re: dood haar pony scheren? verharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:39

Mss een vitaminen preperaat. Mijn shet had er ook moeite mee, een spuit gegeven en het was dag erna al bijna weg (ze had ook al niet meer heel veel) en ze glansde super Lachen