Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(Ben namelijk iets vergeten en doe het liever niet fout)angelique"]
En hoe wordt die les gegeven?
[/quote]
Leuk en met veel geduld.
[quote="angelique"]
Heb je een instructeur die helemaal bij je past?
[/quote]
Ze heeft zelf een paard dat erg lijkt op mijn Cob qua karakter. Dus gaat het eigenlijk heel erg goed.
[quote="angelique"]
En er altijd terecht kan voor vragen?
[/quote]
Ik kan aan haar alles vragen. Kan over rijden, maar heb haar ook een keer gebeld over een zieke pony, om te vragen wat ik toen moest doen. Dus is wel makkelijk.
[quote="angelique"]
Wat is belangrijk,wat wordt gezegd t.o.v jou
waar jij wat aan hebt om goed te leren rijden!
[/quote]
Ze moet rustig les geven en niet kwaad worden. Ze geeft rustig les en is niet gauw kwaad. Ze is wel consequint met les geven, daar ben ik ook heel blij mee.
[quote="angelique"]
Afwisseling in een les?hoe?
[/quote]
Ja, we springen weleens. Ook tijdens de dressuurlessen doen we totaal verschillende dingen. De ene keer doen we meer overgangen en dan weer meer wendingen.
[quote="angelique"]
Welke manieren gebruikt je instructeur,
je te motiveren in het rijden,
[/quote]
Door gewoon positief te wezen en geduldig. Ik ben vrij gemotiveerd van mezelf uit. Ik stap altijd met plezier op en als het een keer minder gaat vind ik het jammer, maar geen ramp.
[quote="angelique schreef:of vind je dat je eigenlijk helemaal niet goed begeleid word!
laat maarrr... horen!
. Ik leer er niet superveel. Vooral rechtop zitten maar zo`n uurtje rijden met aanwijzingen voor anderen en voor mezelf, en verschillende oefeningen werkt wel motiverend dus doe ik beter mijn best als wanneer ik alleen rijdt en dat is wel leuk. De springles hebben we met z``n drieen en dat is erg leuk en grensverleggend. Waar we in de les niet verder komen als 1 klein kruisje doen we nu vier sprongetjes achter elkaar of een in-uitje met oxer. Is ook wel leerzaam je maar heb in andere lessen (bij andere manege en bij mijn stage) veel meer geleerd. Citaat:En hoe wordt die les gegeven?
Citaat:Heb je een instructeur die helemaal bij je past?
Citaat:En er altijd terecht kan voor vragen?
Citaat:Wat is belangrijk,wat wordt gezegd t.o.v jou
waar jij wat aan hebt om goed te leren rijden!
Citaat:Afwisseling in een les?hoe?
Citaat:Welke manieren gebruikt je instructeur,
je te motiveren in het rijden,
)