Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ja dan is 225 genoeg.
supertygetje schreef:Ben je het eigenlijk serieus van plan of was je gewoon benieuwd of wat?
Voor dat geld heb je zeer goede faciliteiten. pareltje5 schreef:- dekenwissels en dergelijke doen we niet, naar mijn idee hoort dit toch echt bij het hebben van een eigen paard, evenals beschermers
-warm water in de spuitplaats denk ik niet en anders zou dat op een muntautomaat komen. gas is erg duur
Jammer dat er geen binnenbak is, dan heb je helemaal een compleet pakket.Urielle schreef:pareltje5 schreef:- dekenwissels en dergelijke doen we niet, naar mijn idee hoort dit toch echt bij het hebben van een eigen paard, evenals beschermers
-warm water in de spuitplaats denk ik niet en anders zou dat op een muntautomaat komen. gas is erg duur
Deze twee dingen plus het uitmesten zouden voor mij een beetje een bottleneck zijn.
Mensen met exzeempaarden kunnen niet 's ochtends precies op buitenzettijd hun vliegendeken om komen doen en 's avonds bij het binnenzetten weer af en er zijn ook best wat mensen (bij ons op stal dan toch) die hun paard alleen buiten willen met peesjes om.
Warm water bij de spuitplaats is voor mij wel belangrijk, ik was de paarden elke week en spuit na het werk helemaal af, en die zet ik in de winter of net na het werk niet onder een koude spuit.
Overigens zou ik best bereid zijn om meer te betalen, ik sta nu voor 320 (wel in een totaal andere regio, maar okay) en dan wel met 20 x 40 binnenbak.
Misschien dat je de mogelijkheid hebt om iets te realiseren in een loods? Of heb je daar niet genoeg grond voor?

Anzjuhlaa schreef:klinkt zeker goed, ik zou het zeker overwegen!
Elaine schreef:Ik wil wel een stalletje hoor!
Wij hebben denk ik 500x300 meter voor zon 50 pensionpaarden en gaat prima
Goede afspraken maken
Wendy schreef:Elaine schreef:Ik wil wel een stalletje hoor!
Wij hebben denk ik 500x300 meter voor zon 50 pensionpaarden en gaat prima
Goede afspraken maken
![]()
Ik heb 1 hectare voor 1 paard en 2 ponies...
Met zo'n klein stukje staat er toch geen gras meer lijkt me zo?
Wendy schreef:Ik zou er niet gaan staan.... ik zou de luxe graag willen ruilen voor meer weidegang, kan dat ook?
The same for me
tamary schreef:Klinkt goed, maar ik ben bang dat je wei tekort komt. Wij hebben ong 1.5 ha voor 14 paarden (nu 12) en we komen tekort. (al weet ik niet hoeveel daarvan komt doordat we niet mogen bemesten)