Merries...Tussen de uiers, altijd vies?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Freedom1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:09

ik kuis dat ook zeker twee keer in de maand uit met een spons. men paard vind dat heerlijk, en je moet dat eigenlijk doen wat das is zweet enzo dat daar blijft hangen. jij wast je toch ook . en paard kan hem daar zelf niet kuisen...

Dabo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:35

claudia23 schreef:
ik heb het vandaag ook maar eens met babaydoekjes schoongemaakt...dat gaat iig heel simpel ..en sjors vond het heerlijk
'Sjors' is een merrie? (zo heb ik een poes die Humphrey heet )

Ik heb het vandaag voor het eerst met een babydoekje gedaan.. Het zit nog wel goed vast hoor, ik denk dat ik het nu eerst wel even elke dag moet doen, zodat alles weg is, en dan bijhouden..?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 20:04

MISTRAL94 schreef:
Zijn zeer zachte doekjes babydoekjes, dus waarom zou het niet goed zijn?

Omdat de olien die erin zitten niet goed zijn. Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar het kwam er op neer dat ook al zijn het babydoekjes en dus zachtaardig, een paard is geen mens en daar was het niet goed voor. Heb het van mijn eigen DA gehoord, maar heb het ook al diverse keren van andere mensen in het dikke buikentopic gehoord, dat hun het afgeraden werd door de DA. Gewoon met water en niks anders was iedere keer het advies.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 23:22

Nou ik maak het nu al 4 jaar op deze manier schoon, zonder een enkel probleem Er zit wel verschil in doekjes de ene is heel nat of vettig de ander iets droger.

Dabo: Dat moet je idd even een paar keer doen en dan goed bij houden!

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 08:24

bij mijn merrie is het altijd netjes schoon ik doe er verders niks aan, dat wil ze ook niet.

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 20:01

Sjors is inderdaad een merrie..
Ze heeft aardig wat namen:
Stamboeknaam:Patty
Naam: Shoshonee
Roepnaam: Sjors