Mijn droompaardje is een arabier met heel veel wit, dan het liefste een donkerbruine met hoge benen en een bles ( zoiets als pinky van pinky-girl alleen dan als arabier)
Groetjes Ymke
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vanaf stapt alleen maar om hem aan de gang te houden.
ook verschikkelijk lelijk, daar zou ik echt een paard op laten staan, maar dat is gewoon mijn smaak.
Rijpaarden
Grasmaaiers
Als ik zelf moet kiezen, kies ik liever voor een rijpaard
kunnen worden...maar ik zou nooit een hengst willen hebben (zelfkennis, kan ik niet hanteren denk ik
) en een paard met een hele hoge stokmaat lijkt me ook niet errug verstandig (he Fitz
)...kom ik alleen nooit op...toch vervelend als je er tijdens een buitenrit vanaf valt...terug lopen...en ik zou ook geen paard willen hebben dat snel in protest gaat door (alleen maar) te bokken en te steigeren. Maar ik vind alle paarden wel wat hebben hoor...
kunnen worden (maar arabjes staan bij mij toch met stip op 1
), maar wat ik niet zou willen hebben...is bijvoorbeeld een hengst (kwestie van zelfkennis, kan ik denk ik niet hanteren, dus dat zou vragen om problemen zijn) of eh...een paard met een hele hoge stokmaat lijkt me ook niet echt verstandig...he Fitz
kom ik nooit zonder hulp op...
, niet echt prettig als je er van af valt tijdens een buitenrit ofzo...kan je lekker terug lopen...(of ik zou wat leniger moeten worden natuurlijk...
, maar ik vind 1,50-1,55 persoonlijk een leuk maatje
) en wat ik ook niet zou willen hebben is een paard dat bij het minste of geringste in protest komt door te gaan bokken of steigeren ofzo, niks voor mij...(Escala heeft in de 3 jaar dat ik haar heb 1 bokje gegeven...hahaha, kwam wel zo'n 20 cm van de grond met haar achterbenen, LOL!En geloof maar dat ze bokken kan hoor...als er niemand op haar rug zit kan ze hele handstands...)En tsja, af en toe nerveus en schrikken mag best, maar niet om ieder wissewasje alsjebllieft...heb ik jullie nu gelijk uit de droom geholpen dat alle arabieren een beetje nerveuze hittepetits zijn...
Citaat:Op 2001-05-15 23:25, schreef Riëtte:
Wat voor paard ik zelf persoonl;ijk niet wil hebben? Een vos. Nioet omdat ik de kleur lelijk vindt (hoewel dat vaak het geval is, sorry hoor) maar omdat ik persoonlijk niet met vossen op kan schieten. Verder wil ik geen paard dat niet eerlijk is, geen paard dat vals is...