). Is ook vlakbij jou dus als je een nummer wilt.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Is ook vlakbij jou dus als je een nummer wilt..
mammaslamma schreef:Lees dan even terug, staat er toch echt duidelijk genoeg..........

NehnaDagmar schreef:75 euro bekappen en koud beslaan + 8 weken blijven zitten-garantie van de ijzers (hoe zeg je dat). Is ook vlakbij jou dus als je een nummer wilt..
roosje84 schreef:Koud beslag is gewoon ijzer er onder
Warm beslag is dat het ijzer verhit wordt. ZO kan het ijzer aangepast worden aan de hoef
IK betaal 60 euro voor warm beslag rondom

Wat een afzetter

joyce B schreef:Ik heb dezelfde smid als Stacy S en baalde ook dat hij gestegen was in prijs.
De keer ervoor heb ik hem door een kennisje hier van bokt laten bekappen en denk dat ik dat weer vraag. Alikesflame, op bokt. Ze heeft alleen de cursus gevolgd, maar Andrew liep goed en het zag er keurig uit. De echte hoefsmid haalt er meestal zoveel af dat hij gaat kreupelen op steentjes.
Ik kan in de Veenhoop ook nog wel even voor je vragen wat zij betalen voor beslaan, die ijzers blijven ook lang en goed zitten.
Taeke bekapt de paarden zelf...
Bij mijn hoefsmid betaal je voor rondom bekappen 20euro. Je kan andrew ook altijd bij ons brengen of als je straks verhuisd bent mijn hoefsmid eens bellen. Tis een idee
haffie_gek schreef:ik betaal 90 voor rond om. even domme vraag wat ik koud beslaan?

Woogy schreef:haffie_gek schreef:ik betaal 90 voor rond om. even domme vraag wat ik koud beslaan?
het tegenover gestelde van warmbeslaan
onverhitte ijzers
montiej schreef:ik betaal voor rondom ijzers met gaten 98 euro zonder gaten 96 euro
wel duur maar is ook een ortopethise hoefsmid ofzo
hij is heel rustig en goed in de omgang met paarden