Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,
.
)
.
.en een waanzinnige tijd gehad.
heeft me ook nodig,maar niet in een rolstoel toch?
)

Heb nu na zo'n 3 jaar nog steeds regelmatig last van m'n rug, maar of dat daarvan komt
De eerste keer was van 'n shetlander die 'n hele tijd niet had gelopen, omdat niemand er op kon (was te groot), duz ik moest zonder zadel, omdat er geen zadeltje voor 'm was en het begon lekker, want ik kreeg gigantische sporen om en 'n zweep erbij
Duz het ging goed, totdat we aan moesten galoperen, dat vond ie niet leuk... duz voordat ik 't wist lag ik in 't zand
En toen we 10-20 cm (
) gingen springen: Ok, het is niet hoog, maar hij had (bijna) nooit gesprongen, duz hij draafde erop af, ging naar rechts en ik eroverheen
Ook sprong hij 'n keer, bleef ie 'hangen' met z'n hoef en daar lag ik alweer
)
van een paard dat ik op proef heb gehad, het was de 1e x dat ik op hem reed en hij werd helemaal gek BOEM
Of dan boog ik naar links om aan te singelen (dressuurzadel, dus dan hang je er half naast) en sprong hij van schrik 5 meter naar rechts. Je wordt er wel heel handig van op den duur, dus knappe jongen die mij nog op de grond krijgt. Nescio doet er vaak genoeg zijn best op, maar tot nu toe heb ik daar nog maar 1x naast gelegen, en dat was toen hij begon te bokken halverwege het opstijgen, dus ik zat nog niet eens. (telt dat 1/2?
) We zijn al wel een paar keer samen onderuit gegaan }>