Kranten of Dekens

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 09:22

Zou toch denken dat je wat meer verstand van paarden zou moeten hebben als je actief bent op een educatief forum zoals Bokt.

Evikes

Re: Kranten of Dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:55

Ik vind het gewoon schandalig voor je paard!! Als je je paard geen goede bedekking kan geven, neem het dan niet mee naar huis. Als je paarden hebt, ja dan ligt er hier en daar stro of vlasvezels of houtkrullen of wat dan ook.
Als je van je moeder geen stro mag gebruiken , breng dan je paard niet naar huis zeg! Een paard kan je toch niet zomaar even op kranten of dekens gaan zetten?! Denk eens na zeg. En als je paard dan na het weekend weer weg gaat, kan je toch gewoon vegen?

En ik denk dat dit gewoon geen serieus topic is...

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:58

ik kan je een advies geven: laat je paard gewoon lekker staan waar hij staat, want dit wordt niets!!!

Karin_deB

Re: Kranten of Dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:00

En dan open je een topic om een vraag te stellen, en dan geven mensen hun antwoord, en raden het je af en dan zeg jij:

Maya_ schreef:
Nja laat al maar. Ik heb geen zin om alles uit te leggen
Ik zie wel wat ik ga doen

Waarom het dan nog vragen? Als jij denkt dat wat jij doet goed is, en je er zoveel verstand van hebt, vraag het dan niet en doe lekker wat jij denkt dat goed is.

ineke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:31

drukinkt op kranten kan erg giftig zijn dus ik zou dit niet doen !
stro of zaagsel is echt de beste oplossing die je pony ook verdient
dekens word nog een grotere smeerboelnatuurlijk

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:35

Urielle schreef:
Als je mijn eerlijke mening wilt hebben: als je geen goede bodem kunt geven, neem ze dan niet mee naar huis.

Je neemt me de woorden uit de mond.
Ipv stro kan je ook zaagsel of vlas nemen, maar kranten of dekens???
Een paard is geen jong poesje waarbij je kranten in de kattenbak kan doen of een dekentje in zijn mandje legt!
Denk er ook even bij na wat er kan gebeuren als je poezenpaardje besluit een hap krant/deken te nemen bij gebrek aan stro om op te knabbelen.

Beetje zot idee....

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:48

Op de kliniek hebben ze ook een box waar papiersnippers inliggen alleen liggen daar wel rubbermatten onder. Lijkt mij dat eea vrij prijzig is en snel aan de kant geschoven word.

MarrieLeen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:56

Kranten zijn binnen 2 tellen vies, en kunnen ze ook nog over gaan glijden, en dekens kunnen ze in vast blijven zitten, helemaal als paard ijzers heeft. Ik zou gewoon kiezen voor stro, dat is nog het makkelijkst op te ruimen en zoals al gezegd: Is prima met een grashark uit de tuin te krijgen.

Valentinow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:43

De ts zal nu wel tuis zijn met haar pony!!

Dus vraagje een ts: Wat is het geworden?

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:12

eerste gedachte was.. de TS weet het verschil niet tussen het houden van een cavia en een pony

ik lees alles zo en heb het idee dat je pony dat weekend niet in een stal staat maar gewoon in je achtertuin?
dan hoef je geen bodembedekking neer te leggen zolang hij een klein stukje gras heeft om op te liggen als hij daar behoefte aan heeft.

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:34

Tjonge wat kom je toch idote dingen tegen op bokt

Ik hoop dat deze vraag niet serieus is want anders ben je volgens mij je verstand verloren ofzo.

Laat je paardje aub lekker staan waar hij nu staat.
Het is geen cavia ofzo!!