Hoe handel jij bij stokstijf kreupel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MisterRocky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 21:24

Dat snap ik,
Maar ik wordt hier zo boos van dat iemand achter mij rug om oevr mij praat.! en nog slecht ook, Tuurlijk ik kom voor mezelf op!!
gr

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 21:28

Ho ho, de TS heeft helemaal geen namen genoemd. En ook niet de situatie beschreven.
Beetje rustiger reageren mag ook wel

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 21:43

MisterRocky schreef:
Dat snap ik,
Maar ik wordt hier zo boos van dat iemand achter mij rug om oevr mij praat.! en nog slecht ook, Tuurlijk ik kom voor mezelf op!!
gr

Achter je rug om valt wel mee aangezien ze het op een openbaar forum plaatst.
Verder noemt de TS geen namen en trek jij dus maar de conclusie dat je het zelf bent.

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 22:11

PB FeeY op bokt maar even zij zal precies het zelfde vertellen als mij zij zag namelijk als eerste de harde straal water

maar ik zie dat de meeste mensen het met mij eenz zijn..

* btw amanda.. zegt het word sleutel je wat ? *

Jol1

Re: Hoe handel jij bij stokstijf kreupel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:50

Dit forum is natuurlijk niet bedoeld om persoonlijke vetes uit te vechten. Ik kan niet beoordelen of de straal water te hard of te zacht is. Soms is een flinke straal nodig om een wond goed schoon te krijgen en het is de vraag of je helemaal objectief ben, omdat er ook heel andere zaken meespelen. Ik ga er vanuit dat niemand opzettelijk zijn paard verkeerd zal behandelen, hooguit dat er van onwetendheid sprake is. Als het een simpele verwonding is, dan is schoonspuiten en ontsmetten meestal wel voldoende. Dat het paard dan een beetje stijf loopt is logisch. Zo'n wond is natuurlijk heel iets anders dan bijv. een gescheurde pees of spierbevangenheid. Ook is er een verschil tussen iets stijf lopen en stokkreupel zijn.

MisterRocky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 10:50

Kijk madieke is gewoon Zielig bezig, Inderdaad op bokt ruzzie uitvechten! :S, Ik probeer der meerdere malen te bellen maar neemt niet op. ik vindt het gewoon zeer kinderachtig van der.
Maar dat is natuurlijk mijn mening. Ik ga toch ook geen toppic over haar openen ? En trouwens AL zou ik dat wel hebben gedaan? Wat dan nog ( niet dat k dat heb gedaan! ) ik bedoel is toch niet haar paard.?? En iedereen ( 5 mensen ) op stal zeggen ook dat ik dit goed heb gedaan, Zacte ( zo een straal die uitelkaar spat )de been goed mee afgespoten.

*Madieke ik vindt dat je zeer kinderachtig bezig bent.
Ook met sleutel, Maarja daar kom je nog wel achter.
sleutel wordt binnekort wel door me broer bij jou opgehaald.*
En je hoeft heus niet na te maken hoor want piet is al zo lief geweest om nieuw slot erin te zetten. Dus jammer.*

Gr

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 13:18

Persoonlijke vetes dienen niet op Bokt te worden uitgevochten.

Hier een slotje voor overleg.