Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maykie schreef:Ik ben het helemaal met dierfysio mee. En als je alleen maar oefent en zelf denkt dat je het goed doet maar het niet zeker weet als je niemand in de buurt hebt die het wel weet, kan je zoals al eerder is gezegd schade aanrichten. Ik denk dat dierfysio je alleen maar wilt helpen en vind het zeker geen onzin die zij je verteld.
Beetje jammer als iemand je opbouwende kritiek geeft dat je het zo opvat. Dan moet je ook niks vragen!!!

Roosjes schreef:trouwens dierfysio ik weet nu wel dat jij tegen banadegeren bent!! en mijn paard is geen proefkonijn.. jij weet niet hoe ik met mijn paard om gaan dus daar kun je ook niet over oordelen.!!! en die goedbedoelde adviezen van jou hoef ik ook niet!!
ik ben trouwens altijd blond
Antgillya schreef:Als je wilt bandageren heb ik wel een tip:
probeer om in ongeveer 5 tot 6 slagen naar beneden te bandageren dan zo'n 2x rond de kogel en dan weer omhoog, dan zou je ongeveer goed uit moeten komen.
Roosjes schreef:mijn paard kan trouwens ook niet goed tegen peesbeschermers. Ze krijg daar hele kale plekken op haar benen van.
Roosjes schreef:ik heb inmiddels ook iemand gevonden die kan controleren of ik het goed gedaan heb!!
op elkaars benen, zo voel je ook hoe stak je het doet en hoe, op een paardenbeen is het heel anders maar je leert wel te voelen of je het niet te strak doet, en ja het was best grappig toen.... Vonnie84 schreef:Antgillya schreef:Als je wilt bandageren heb ik wel een tip:
probeer om in ongeveer 5 tot 6 slagen naar beneden te bandageren dan zo'n 2x rond de kogel en dan weer omhoog, dan zou je ongeveer goed uit moeten komen.