Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dat vind ik nogal wat
Of heb je niet veel gras?

Superninus schreef:€50 p.m. aan voer? Dat vind ik nogal wat Of heb je niet veel gras?
Bij ons staat genoeg gras, ik voer alleen krachtvoer bij, maar dan kom ik echt niet op €50 p.m.
Zomerstalling (dag en nacht weidegang) kost €65 p.m. , maar hier zit wel het gebruik van de bak en overige faciliteiten bij in. Voor de stalling zoals jij het beschrijft zou ik niet meer betalen dan €50.
rick_erika schreef:Superninus schreef:€50 p.m. aan voer? Dat vind ik nogal wat Of heb je niet veel gras?
Bij ons staat genoeg gras, ik voer alleen krachtvoer bij, maar dan kom ik echt niet op €50 p.m.
Zomerstalling (dag en nacht weidegang) kost €65 p.m. , maar hier zit wel het gebruik van de bak en overige faciliteiten bij in. Voor de stalling zoals jij het beschrijft zou ik niet meer betalen dan €50.
Ik heb er eens goed overnagedacht.
Ik betaal 40 euro voor een pak kuilvoer en ik voer nu twee pakken kuil in de maand dus ga ik ervanuit dat ik er drie ga voeren als er nog een pony bijstaat. Dan heb ik altijd wortelen staan dat is 2,50 in de week, en brok doe ik een zak per maand dan kom ik op ongeveer 50 euro uit.
Dan ben ik dus nog niet met mijn auto heen en weer gereden om te gaan voeren, maar dat moest ik anders ook wel, dus dat vind ik niet erg. Wel moet ik voor water zorgen dit halen we thuis met een 1000 liter vat dus ook dit kost geld.
In de zomer als het gras lang genoeg is zullen ze ongeveer 3 maanden op wei staan, zonder dat er kuil bijgevoerd word. Maar ook dat kost geld i.v.m kunst enz
Dus ga ik 75 euro vragen voor de zomermaanden en 100 voor de winter.