dillema verkopen of niet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

monsera

Re: dillema verkopen of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 14:19

Ik denk ook dat ze honger heeft.Je zei al eerder dat ze niets wil eten en dus mager is.En nu zeg je net weer dat ze zich door de draad heen gooit om de 3 sprieten op te eten die aan de andere kant van het draad staan.Je hebt haar al te koop staan dus zal geen oplossing meer aandragen.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:32

Ik denk ook dat ze honger heeft. 1 van onze pony's brak ook altijd uit omdat hij honger had, nu hij vol in het gras staat doet hij het niet meer. Kun je haar niet op een stukje wei zetten waar ze wel een poosje mee vooruit kan?

En anders is er vast wel een koper voor te vinden, en dat eczeem hoeft echt niet in je nadeel te werken.

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 23:23

monsera schreef:
Ik denk ook dat ze honger heeft.Je zei al eerder dat ze niets wil eten en dus mager is.En nu zeg je net weer dat ze zich door de draad heen gooit om de 3 sprieten op te eten die aan de andere kant van het draad staan.Je hebt haar al te koop staan dus zal geen oplossing meer aandragen.

ik heb gezegt dat ze geen brokken lust. LEZEN.
ze krijgt nu pavo melange, maismeel (om haar weer wat op gewichtte krijgen.) brood appels enz.
daarnaast krijgen ze natuurlijk hooi.
ik heb 3 paarden en de andere 2 zien er goed uit, misschien zelfs eerder naar de dikke kant.
dus zeg niet dat ze honger heeft want dat slaat natuurlijk echt nergens op.

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 23:24

Nadir schreef:
Ik denk ook dat ze honger heeft. 1 van onze pony's brak ook altijd uit omdat hij honger had, nu hij vol in het gras staat doet hij het niet meer. Kun je haar niet op een stukje wei zetten waar ze wel een poosje mee vooruit kan?

En anders is er vast wel een koper voor te vinden, en dat eczeem hoeft echt niet in je nadeel te werken.

als hij vol in het gras staat hoeft hij niet meer uit te breken he

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:21

Je kan wel zo vervelend reageren op ons, maar ik denk dat we allemaal hetzelfde proberen te zeggen. Paarden zijn weidedieren, en als ze genoeg in het weiland hebben staan, zullen ze nooit ergens anders heen gaan. Die van mij krijgt ook meer dan genoeg brok en hooi, maar toch zal hij proberen uit te breken naar gras als hij die kans krijgt. Je pony wil gewoon gras eten.

robbiespaya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:46

carola maak je niet druk om wat ander zeggen als je haar verkoopt komt ze net als bij jou bij lieve mensen jij geeft ook om dit veulen maar je raakt helemaal gestrest van haar wat weer niet ten goede komt voor je andere paardjes verkoop haar en kom weer lekker tot rust voor je andere paardjes sucses

carola1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 21:39

dank je robbiespaya.
ik heb haar idd te koop gezet.
wordt er idd gestrest van en zoals je al zegt, daar lijden de andere paarden ook weer onder.