Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Lisjah schreef:M'n verzorgpony's staan altijd buiten,sneeuw,regen,zon of onweer
Hollybolly schreef:de mijne staat binnen, vind t zo sneu als ze daar nat staat te worden en met onweer ben ik bang dat ze geraakt wordt, en aangezien ik er 7 km vandaan woon kan ik dr niet even in en uit de wei halen.
FloortjeM schreef:ik vond het hartstikke zielig dat mijn paardje stond te verregenen. Nu mérkt ze niet eens dat het regent, maar als ik dan 's nachts de regen tegen de ramen hoor slaan, vind ik dat echt niet leuk. Maar als ik haar na het rijden een tijdje in box zet om af te koelen, breekt ze de box af: WIL NAAR BUITEN. Had dus op stal even overlegd of ik haar dan niet met regendekentje op naar buiten zou doen. Het is stom van je, zei degene die ik het vroeg, maar je kan het proberen. Had haar dus half uurtje buiten in regen gezet met regendeken, was ze daarna daaronder bezweet: het is gewoon niet koud genoeg. Ze staat dus nu weer zonder iets lekker met haar vriendjes buiten 24/7
Probeer het dus nu niet meer zielig te vinden.
... je weet ook niet precies wat er in een paard omgaat.. maar denk ook wel dat de meeste er ook geen last van hebben... hoop je dan
, dus blijfen ze lekker buiten, ze kunnen bijons wel schuilen onder de bomen dus zo slecht hebben ze het niet, dat zit meer tussen onze oren
Die wilt gewoon graag naar haar stalletje s'avonds.amberS schreef:zetten jullie je paard binnen met dit weer, omdat je weet dat het 2 weken blijft regenen en omweren!?
weet t nie zeker ben geen weervrouw:) 
zat zondag avond/nacht wel aan hem te denken ..hij op het land met onweer en regen..