Hulp nodig! vertrouwen of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:31

Beetje raar, ik zou idd eerst gaan kijken bij die mensen, en haar pas verkopen als je er écht een goed gevoel bij hebt!
Verder zij iemand dat je haar ook aan een manege zou kunnen verkopen, dat is misschien idd niet zo'n slecht idee.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 09:28

Ik zou ook eerst gaan kijken, ik heb hier zelf niet zo'n goed gevoel bij. Alleen al dat ze direct over de slachtprijs beginnen. Als ze een paard al niet echt kunnen betalen, wat als er idd DA kosten betaald moeten worden? Vaag berichtje van hun.

Soma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:36

Ik zou mijn paard dan liever weggeven aan iemand die er blij mee zou zijn maar die de aankoop niet kan betalen, dan naar iemand die ongezien de slachtprijs wil betalen

kenso0wlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 21:14

De manege zou denk ik niet zo'n goed idee zijn aangezien ze niet de makkelijkste is met rijden..

Zazoo

Re: Hulp nodig! vertrouwen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 21:18

het komt op mij over als een standaard mailtje wat ze naar iedereen sturen. ze nemen niet eens de moeite om te bellen maar vragen jou te bellen. beetje vreemd... maar anders ga je eens kijken en kennis maken. sommige mensen komen in t begin raar over maar daarna niet emer maar als ik dit zo lees zou ik zeggen: nee

jorretje

Re: Hulp nodig! vertrouwen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 23:02

hmm beetje vreemd! lijkt mij wel erg weinig geld voor n paard dat nog gewoon recreatief te gebruiken is (toch?!). Ik zou zeker langsgaan om te kijken eerst een keertje mét afspraak en als je t dan toch niet helemaal vertrouwd gewoon een keer onverwacht langsrijden en kijken .

Maar als je twijfeld altijd nee! straks krijg je spijt en misschien loopt er nog iemand rond die helemaal geknipt is voor je paardje en op slag verliefd op dr word

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:25

ook langsgaan gaan voor een oplichter geen problemen opleveren. pas geleden een heel verhaal gehoord over iemand die haar merrie naar zoiemand had gedaan.
de oplichter had gewoon tijdelijk een stal op een penion gehuurd
vraag ze eerst eens langs te komen en zeg dat als ze de merrie echt willen, ze die 1000 euro moeten betalen.
als ze dat niet willen hebben ze pech, want dan menen ze het ook niet serieus