Mijn pony de grappenmaakster (Wil ineens de wei niet uit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

z0rr0

Re: Mijn pony de grappenmaakster (Wil ineens de wei niet uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:48

op je hurken gaan zitten .
en naam roepen bijv.

beauty kom is hier kom maar meisje/jongen.

dat zoort dingen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 09:01

Haha
Ik heb dus een paard die zich zo laat meenemen, maar die de wei juist níet in wil! Die vindt het vaak veel te gezellig, lekker een hapje eten, tuttelen, dan sta ik dus de hele tijd zo:
Afbeelding

Bij ons laat een heel zooitje op stal zich ook nooit vangen. De grootste kunst is rammelen met de biksschep. En soms begroet ik een paard wel eens in de wei, zonder haar mee te nemen. Zodat ze niet altijd het idee hebben dat je komt om ze te halen zeg maar.

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 15:29

Het op mijn hurken zitten en roepen heeft ook niet veel zin, dan draait ze haar kont naar me toe.

Wel weer een update
Vandaag zette ik een van mijn paarden buiten, deze is vancht op stal gebleven. Ik liep met haar de wei in en maakte haar los. Al snel kwam mijn pony naar mij toen en duwde haar neus tegen het halster aan. Ze liet me toe het halster om te doen, dus dat heb ik gedaan. Flink beloond en het halster weer agedaan. Er zat nog wat slobber op de neusriem van het halster en dat heeft ze er nog even vanaf gehaald
Ik ben erg blij met hoe het vandaag ging en hopelijk blijft het zo.
Ik weet in ieder geval wel hoe ik het wat op kan lossen