Met welke rijbroek hebben jullie de beste ervaring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:55

Eurostar met kunstlederen zitvlak. Superrrrrrrrrrrrrrr..................!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 14:01

Pikeur, en nog een merk, die je bij horseland in bilthoven kunt krijgen, de ontwerper is degene die altijd bij kentucky heeft gewerkt, weet alleen het merk niet meer.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 14:25

Kentucky Miami thermo, das echt mijn broek.........super gewoon en wil niet meer anders.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 14:40

Goede ervaringen met Horka en Eurostar.
De mondoni broeken van divoza zitten heerlijk, maar worden erg snel lelijk. Kleur wordt vaal en gaan pluizen.

Qiana

rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 14:59

Pikeur en Eurostar vind ik beide goed zitten en tot nog toe houden ze ook goed. Ik heb eens een donkergrijze broek van Cavallo gekocht die ook héél goed aanpaste, maar die is vaal geworden. Blijkt dat nog mensen dit voorgehad hebben met donkere kleuren van dit merk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 15:37

Ik gebruik twee Horka's, eentje van 5 jaar oud die super verschrikkelijk goed zit, en een van nu 2 jaar oud maar die rijdt niet lekker die blijft irriteren en hij rijdt gewoon niet lekker maar die dus is reserve. Met andere heb ik geen ervaring.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 16:25

Ik heb een stuk of 4 Cotton Naturals, dat zijn echt mijn favoriete broeken omdat ze van katoen zijn, en lekker rekken.

Verder heb ik nog 1 zwarte Harry's Horse, maar ik vind de vorm daarvan niet prettig, en mijn allernieuwste aankoop: Een Harry's Horse uit de nieuwe collectie! Kleine ruitjes, en een heerlijk stofje!

MMBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 16:46

Citaat:
Pikeur Romana (Romano?) Hoge band en een kunstleren zitvlak. Zelfs bij zeer intensief gebruik is hij goed gebleven.

Die heb ik ook, in het zwart en in het wit. Echt super die dingen! *LOL*
Heb er nu nog een gezien die ik graag wil (ook een Pikeur, leren zitvlak en heeeel zacht stofje. Kwijl Echt heel mooi.) alleen dat wordt dus nog ff sparen. Knipoog Haha!

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 16:55

Ik heb broeken van Pikeur , Kentucky en Anky. Favoriet zijn bij mij de Pikeurbroeken , vanwege de goede pasvorm ( lengtematen ) . Qua stofkwaliteit vind ik de Anky prettiger , maar die is er niet in lengtemaat en zit dus net niet zo lekker als de Pikeurbroeken. Kentucky vind ik het geld niet waard .

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:04

Eurostar!! Ik heb verschillende merken ervan en ze zitten gewoon super! De ideale broeken!! Lovers *LOL*

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:10

stef schreef:
heb al zolang dat ik me kan heugen de eurostar corcsica als "hoofdbroek" zeg maar.
Verder nog een boss en een horka geloof ik, maar eurostar, tja weet niet. Goede prijs kwaliteit verhouding, zit lekker, en voor mij goed genoeg

Ik heb ook die Eurostar, 2 zelfs en die zitten heerlijk en blijven mooi.

HaflingertjeMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:40

Ik heb eerst een rijbroek van Harry's Horse gehad, die vond ik zelf wel aardig goed.
Toen heb ik een rijbroek van Daslo gehad, maar die is zo kapot, maar zit wel lekker.
Nu heb ik een Eurostar rijbroek en ik heb ook een witte rijbroek van Eurostar.
Ik vind zelf Eurostar denk wel het beste merk van deze drie.

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 20:47

ik heb ook eurstar, heb zelfs een broek al 6 jaar en die zit nog goed en is niet versleten!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:23

Ik heb euro-riding broeken en Horka. Alle hebben ze een leren zitvlak. Horka tot en met de knieën en de euroridings helemaal tot onder.
Ik wil geen broeken meer zonder leer. Ik vind het heerlijk zitten.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:35

Horka! zitten fijn! Wil eigenlijk weer eens nieuw(e) rijbroek(en) gaan kopen. Maar dan moet ik eerst weer ff sparen!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:35

hojj

in mijn kast liggen alleen maar Horka rijbroeken, verschillende soorten, weet ff nie welke!
Ook heb ik nog een pikeur rijbroek een bandplooi, een superbroek!! Haha!

Linda Lachen

gertruud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 08:42

Kentucky en Eurostar! Ik weet de naam van de modellen alleen niet. Het is van de broeken van Kentucky wel bekend dat ze of heel lekker zitten,of juist helemaal niet,ligt volgens mij aan het model.....
Die van mij zit super (mag ook wel voor die prijs Haha! )

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 08:48

abby schreef:
eurostar diana en sinds gisteren Eurostar Karin (zonder bandplooi, maar met steekzakken met een biesje in een ander kleurtje). Helemaal goed in van die thermostof die zowel zomers als ´s winters prima zit!

HEEE, die heb ik ook allebei. Ik heb de eerste (diana) nu 3 jaar en die blijft mooi, ondanks dat ik deze iedere week draag. De Karin is ook superfijn.

Ook heb ik nog wat goedkopere (Van Divoza) etc. maar die zijn toch niet zo fijn en kwalitatief zo goed.

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 09:49

Ik heb een Pikeur Janet die ik heel lekker vind zitten, maar ik heb ook een Eurostar Karin, Diane en Finale. En die zitten ook prima. Dus als het om geld gaat kun je net zo goed voor Eurostar gaan.

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:58

Eurostar sprint, zit erg lekker. Ik had hem genomen omdat ze hem in lengtemaat hebben. En John Field (is heel erg goedkoop) zit bij mij ook erg lekker en is zonder lengtemaat ook lang genoeg.
Dure broeken vind ik onzin, misschien omdat ik er nog nooit een gehad heb Haha! Ik kan me niet voorstellen dat een Anky broek 3 keer zo lang mee gaat en aangezien ze wel drie keer zo duur zijn vind ik het zonde van mijn geld.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:30

Ongeveer tien jaar geleden heb ik mijn eerste rijbroek van Orentoile gekocht (Belgisch merk), & ik heb nooit nog een andere gewild, heb er momenteel vier in gebruik. Die eerste Orentoilebroek heb ik nog altijd, & ik doe ze nog altijd verschrikkelijk veel aan. Na al die jaren is ze wel een beetje verkleurd, maar ik vind de kleur er alleen maar mooier op geworden ;-)