Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Rianneke schreef:ik snap echt niet dat een pensionhouder daar geld voor durft te vragen! dat is net zoiets als bijvoorbeeld pensionstalling aanbieden maar dat je voor de weidegang nog extra moet betalen...

xandra17 schreef:Bij ons is het bij de prijs inbegrepen van stal naar wei en van wei naar stal
Moonny schreef:Ik vind het nogal vreemd dat hier geld voor gevraag wordt eigenlijk.
Ik zet de paarden voor niks buiten en weer binnen, hoort er bij vind ik.
Wat ik betaal laat ik even in het midden. Daantje1981 schreef:Geloof dat het bij ons 50 euro in de maand kost, buiten en binnen zetten. Dat is dan 5 dagen in de week. Zaterdag en zondag moet je het zelf doen.
Vrij prijzig dus..
happyjoyce schreef:Bij mij zit het ook gewoon bij de prijs in. Raar dat er op sommige stallen nog extra geld voor gevraagd wordt.
) Ludora schreef:Overigens vind ik het niet meer dan normaal dat op zondag en feestdagen de paarden niet buiten gezet worden en dat je dat dan zelf doet. Onze stalhouder doet het overigens wel, altijd en iedere dag.
zou ook gekkenwerk zijn!
vikki schreef:Op een stal met ca. 300 paarden is het voor een staleigenaar natuurlijk onmogelijk om al deze paarden kosteloos buiten te zetten en binnen te halen... dan zou er geen tijd meer over voor blijven voor de andere werkzaamheden vrees ik. Ik begrijp dus heel goed dat bij ons op stal betaald moet worden voor een dergelijke service...Wat ik betaal laat ik even in het midden.