equishine

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lafayette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:11

Cowboy magic nooit van gehoord ?? hoe ziet die fles eruit.
mijn equishine is ook op EINDELIJK want het is echt geen fijn product de staart wordt er inderdaad dunner van. maar voor equishine had ik mane en tail en die werkt ook fijn.

groetjes

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 20:37

Het word er inderdaad dunner van he Lafayette. Maar is misschien net wat sommige mensen zeggen ligt aan he haar van je paard.
Nou ik ben overtuigt hoor ik gebruik het niet meer. Punt uit!! Zal binnenkort even naar divoza kijken wat ze daar hebben. Zijn die ok op koninginnendag ook open?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 15:29

ik heb de cowboy magic ook uitgeprobeerd nu, superspul! baby olie heb ik vorig jaar geprobeerd, maar een poosje later had ze dr hele staart kapot geschuurd. ga ervanuit dat het daardoor kwam, ondanks dat he tme sterk lijkt dat dat moet jeuken

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:48

elinax21 schreef:
ik heb de cowboy magic ook uitgeprobeerd nu, superspul! baby olie heb ik vorig jaar geprobeerd, maar een poosje later had ze dr hele staart kapot geschuurd. ga ervanuit dat het daardoor kwam, ondanks dat he tme sterk lijkt dat dat moet jeuken

Had ik ook met babyolie; Vindt dat spul echt drie keer niks!

@Wendel: Manen worden en weldegelijk dunner van. Maar misschien niet zozeer van het gebruik zelf, maar ook het nakammen na het ontklitten, je neemt misschien maar een paar haren mee, maar als je het vaak doet zijn de manen gauw dun. En het viel mij op dat dat sneller het geval was bij die Equishine..

@Lafaeytte:
Afbeelding

Een voorbeeld van een verpakking.
Even Google-en, je vindt het zo.

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 11:20

IK had het eerder gespoten op de manen en staart. Met de manen heb ik eerlijk gezegt geen probleem. Die zijn al super dik die moet ik zelfs een beetje uitdunnen. Maar die staart van haar is een ramp geworden. Heb het er ook al over gehad met een stalgenoot, dat misschien die equishine er voor zorgde dat de staart zo dun werd. Ze geloofde er niet zo in maar na een tijdje discusseren was ze wel overtuigt. Haar paard heeft hier geen problemen mee