Zaagsel: Aaaaargh!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vickelientje

Re: Zaagsel: Aaaaargh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:08

Haha, ik kan me daar ook aan ergeren slaat nergens op, weet ik, maar toch.
Ik sta altijd net zo lang met de mestvork erin te rammen (met de punten) tot alles lekker klein en fijn is
(geen zaagsel trouwens, maar rapsodie ofzo, is fijner spullie, maar komt net zo uit de verpakking als zaagsel)

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 16:19

Neonlight schreef:
Het ligt aan het merk ook hoe hard het samen is geperst. Wij hebben ook wel eens van die pakken gehad die echt haast niet op te strooien waren. Het meeste deed ik dan inderdaad met de hand, brok pakken en fijnmalen tussen je handen. Als het zo hard geperst is wordt het ook niet uit elkaar gelopen.
Nu doe ik het gewoon met de mestvork, de pakken die we nu hebben vallen heel makkelijk uit elkaar.

Dat zaagsel hebben wij dus inderdaad... Wat mensen zeggen van 1 keer met een mestvork er in, dat werkt gewoon niet, het zit zo muurvast! Welk merk hebben jullie dat niet zo vast zit als ik vragen mag? Enne, watkostet?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:07

Tja, het antwoord is al gegeven.
Of gewoon geregerd weglopen en het paard het werk laten doen, of trappen, stampen en mestvorken in de aanslag

Maudjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:12

Ik maak het pak open en dan doe ik het met de bezem verspreiden door de box. Zo krijg je het ook mooi glad. Af en toe moet je een beetje hard handig zijn.

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:26

Loopt je pony wel plat
Hij eet nog geen zaagsel? Dat ging die van mije erst dus doen. Vind zaagsel wel stukken fijner