Hij laat zijn piemel niet zakken maar zijn koker schoonmaken vindt hij geweldig
Als ik zie dat hij zn piemel uit heeft en ik doe een poging tot schoonmaken is hij er ook altijd heeeeel snel weer in, dat vindt hij echt niet leuk. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij laat zijn piemel niet zakken maar zijn koker schoonmaken vindt hij geweldig
Als ik zie dat hij zn piemel uit heeft en ik doe een poging tot schoonmaken is hij er ook altijd heeeeel snel weer in, dat vindt hij echt niet leuk. Carolinef schreef:ik doe het wel, met warm water en een zachte spons, mijn ventje vindt het helemaal te gek,
.. 

as_trid schreef:ik heb al meerdere pogingen gewaagd bij mijn ruin maar als ik alleen al in de beurt kom bij zijn koker gaat hij al slaan
ShannaY schreef:JA.
Ik maak hem schoon als ik het nodig vind, dat doe ik met ontsmette handen, en haal dan alle klonten weg (die zwarte vieze dingen!), en daarna ontsmet ik mijn handen weer.
Djantje schreef:Ik ken een vrouw die heeft een hengst en die maakt de koker gewoon schoon met babydoekjes ( heb er zelf geen ervaring mee,, heb zelf een ruin ) dat paard laat dat toe,, en geniet er wel van
iemand ideetje?
ik kan er wel bijkomen sinds kort, maar gebruik liever geen zeep enzo, want dat is vaak alleen maar slecht, haalt hun eigen 'smeer' waar vitamine spul enzo in zit weg. Ik maak het ook bijna nooit echt schoon, maar hou het wel bij en ga er soms met mijn hand langs dat de velletjes eraf vallen..
madelon31 schreef:Ja maar wat als hij het nou gewoon niet toelaat?
Ik ga echt niet met mijn hand in zijn koker hoor!!! Ik weet zeker dat hij trapt dan!
Dus.....hoe krijg je het dan wel schoon?