Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Netje schreef:Lijkt me onzin hoor, dat het schadelijk zou zijn.... Ik gooi het altijd bij de was en niemand heeft er last van (geven ze ook zelf aan één schepje bij iedere was). Er is trouwens nu ook Vanish Oxi Action White, misschien gaat het daar nog beter mee..
Ik was er altijd de witte broeken mee na een wedstrijd en die zijn dan weer helemaal spierwit.
Cyntje schreef:Ik denk dat zo´n middel aardig agressief en hardnekkig is op den duur!
Zo is het namelijk ook slecht om je dekjes met Biotex te wassen ivm brandplekken op de rug van het paard...
Ik zou het eerlijk gezegd toch maar met een ander middeltje proberen...
), en dan staat hij rustig een 20 minuten met zijn been in een emmer te weken, nooit wat aan overgehouden. Arrabel schreef:En als je paard zijn staart daar allemaal niet schoon van word dan moet je hem misschien van vaker uitmesten....
(sorry voor deze wat pinnige reactie maar ik kan me erg kwaad maken over mensen die niet de veiligheid en gezondheid maar het showgehalte van hun paard voor op stellen)
. maar dat komt omdat ze gewoon een ontzettende viespeuk is, veel van rollen houdt en haar staart niet omhoog doet bij de grote boodschap. dus die staart houd je niet schoon door vaker uitmesten. Van de agressie van Vanish ben ik het wel eens, het is nogal chemisch spul. daarom zou ik ook eerder biotex gebruiken
.
En lekker je haar mee zou wassen, als het geen paardenproduct betreft
Staart zwart maken is makkelijker