Poetsen.. .

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 21:06

voor het rijden en rijd ik niet dan poets ik vaak ook niet ... een paard maakt het echt niet uit of die nou een hooitje op zijn vacht heeft of niet hoor .

NoomsJJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 21:09

shadowflower schreef:
voor het rijden en rijd ik niet dan poets ik vaak ook niet ... een paard maakt het echt niet uit of die nou een hooitje op zijn vacht heeft of niet hoor .

Vind ik ook, een paard is eigenlijk een wild dier dus is van nature wel wat gewend

Zesiram

Re: Poetsen.. .

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:00

Ik poets alleen voor het rijden en soms erna als ze erg gezweten hebben. Anders plakken die haren zo aan elkaar en heb je de volgende dag alleen maar meer werk.
Mijn tweejarige poets ik af en toe ( één keer in de week ofzo ), gewoon om een beetje met hem bezig te zijn. Op dit moment poets ik hem iets vaker omdat hij erg moeilijk door zijn haar komt, en het heel erg warm heeft. Dus help ik hem een beetje, en hij kan het erg waarderen. Het maakt hem echt niet uit hoe hij eruit ziet, na het poetsen gaat hij meteen weer in het zand liggen ( nog ff verder schuren tegen de kriebels denk ik )

limbo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:46

MiSjUhLoVe schreef:
Ik poets sowieso voor het rijden, hoelang ligt eraan hoeveel ik de tijd heb, maar meestal 1 tot 2,5 uur. Als het dan nog niet zo laat is of het is heel erg lekker weer poets ik haar na het rijden ook nog!
Ook als ik niet rij poets ik even lang. Ik vind het leuk om haar te poetsen en zij vind het lekker. En het is goed voor de bloedsomloop natuurlijk

ik poets oowk bijna 2 uur.
lekkur knuffele met men verzorgpaardjuh

Ineke2

Re: Poetsen.. .

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:54

Ik poets voor het rijden/longeren. Af en toe ook na het rijden als ze erg gezweet hebben (laat ik eerst opdrogen en dan poets ik het eraf)

Als mijn pony gerolt heeft dan mag ik ook weer aan de slag

Horsefreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:39

Ik poets voor het werken. En als ze na het werken erg vies zijn ook. En het zweet met stro beetje droogwrijven en laten drogen. En het zand en losgekomen vuil er even af met een borstel.

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:55

Voor en na het rijden.
Dat is dus 2x per dag zeg maar als ze in de bak heeft gestaan ook nog wel even met de harde borstel het zand wegwerken.
Dat is dus 2 a 3x.