Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hobby schreef:Voedingssupplementen zoals 'black as night' zijn pure geldverspilling en net zo onzinnig als het voeren van koffiedras. Haarkleur wordt genetisch bepaald en niet door voeding.
. Als het echt te warm wordt haal ik hem overdag naar binnen en zet hem 's avonds weer buiten.
haha of idd net zoals diewertje zegt, een exceemdeken op doen, heeft hij meteen geen last meer van vliegen (tenminste.....
) BrittKitt schreef:watervaste stift
Die's goewd

Maysie schreef:black as knight voeren

OrissE_GipsY schreef:
maarja.. waarom zou je je zwarte paard persé eer zwart willen maken? ik neem aan dat ie swinters toch vanzefl wel weer de zwarte kleur terug krijgt?
saffier schreef:Mijn paard heeft dus ook zo'n deken op zoals ik al zei, en het is onder die deken ook veel cooler..... Ze kan zonder dat dek heel erg staan zweten van de warmte, en met dek heeft ze daar geen last van, dus in mijn ogen heeft mijn paard er geen last van....
@LauraMc: Ze heeft net boven jou post alweer uitgelegd waarom..... En ik moet zeggen dat ik het me goed voor kan stellen....
Dit is mijn paard in de winter:
Lady winter
En dit in de zomer met deken op:
Lady
En dit is in de zomer zonder de deken op:
Lady verkleurd
En zo staat ze er dus bij in de zomer:
Lady wei
Ik vind haar verkleuring dus alles behalve schattig.......
aerdenhout1 schreef:Bel eens met het frieze paardenstamboek!Misschien kunnen die je de tip geven die je nodig hebt?
... mss dat ik dat zou kunnen proberen