Paardenrookvlees is lekker, en de beste hachee maak je ook van paardenlappen. lekker!ik vind het hypocriet om wel koe, varken, konijn en andere lieve dieren te eten, maar geen paard omdat je daar nou toevallig op kunt hobbelen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Paardenrookvlees is lekker, en de beste hachee maak je ook van paardenlappen. lekker!

)
Ik vond paardenvlees wel lekker en ga niet achteraf zeggen ehw jakkie bah paardenvlees... 
Jenna schreef:Overgens zit paardenvlees ook weleens in salades,kroketten,frikandellen en hamburgers.Dat weet ik omdat mn moeder en ik altijd zeker willen weten dat er geen paardenvlees in ons eten zit.
Ineke2 schreef:Ja
Ik zie namelijk het verschil niet echt of je nu een koe, varken of een paard eet...het is allemaal een levend wezen geweest.
Daarbij komt nog bij dat de meeste paarden die geslacht zijn een goed leven hebben gehad, omdat paarden niet speciaal voor de slacht worden gefokt. Hoe anders is dat met koeien, varkens en kippen?
Ik eet niet veel vlees, maar als ik het op mijn bord aangeboden krijg eet ik het gewoon op, ook als het toevallig paardenvlees is.
NEE, TUURLIJK EET IK GEEN PAARDENVLEES NOOIT
je houd toch van zo`n beest? of niet, al is het misschien nog zo lekker ik eet het beslist NIET NOOIT. marieketencate schreef:Wij (kaat en ik) zijn allebei vegetarisch, uit principe, niet omdat we het niet lekker vinden....
Wij vinden het alleen niet gerechtvaardigd dat dieren moeten sterven en nooit daglicht te zien krijgen, omdat wij dat lekker vinden![]()
![]()
Wij kunnen namelijk gewoon iets anders eten, een kat bijvoorbeeld zou er wel in gaan![]()
nee, dat is een grapje hoor!!!!!!!!!
Wij zijn blij dat we geen vlees eten, maar goed, dat moet iedereen zelf bepalen, hoe belangrijk hij of zij een dierenleven vindt.......