Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Charos schreef:Volgens mij wel, een tractorrijbewijs is dacht ik alleen verplicht wanneer jij voor een bedrijf rijdt.

Jol1 schreef:En bedankt! Ik moest mijn trekkerrijbewijs voor stage halen omdat ik dus onder de 18 was (en dus geen (trekker)rijbewijs had). Ik moest wel met dubbele oplegger kunnen kerenDat trekkerrijbewijs stelt trouwens helemaal niets voor, het is een lachertje.
nou niet bepaald simpel, en je moet o zo rekening houden met uitzwaaien omdat de automobilist daar niet over nadenkt
Jol1 schreef:Wat betreft de verlichting, ben ik het zeker met je eens... ik rijd op de dijk, en dan zie je ze soms niet of slecht... en vaak zie je in het donker niet hoe breedt ze werkelijk zijnAls je dan nagaat hoeveel ongelukken er nog met trekkers gebeuren en hoe hard ze vaak rijden, zonder een nummerbord en meestal zonder verlichting en richting aan te geven, dan snap ik niet dat daar niet iets aangedaan wordt.
echt but gevaarlijk!