Nogmaals, ik heb een zak muesli voor je staan, ik wete niet wat voor voer je van jouw overbuurvrouw hebt gekregen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nogmaals, ik heb een zak muesli voor je staan, ik wete niet wat voor voer je van jouw overbuurvrouw hebt gekregen? 
er staat wel extra vitamine bij, 3 zakken koekjes, en wortels + appels, en 3 balen hooi..

hvJ_VersaCii schreef:Erg goed van je dat je deze beestjes wil helpen , maar zoals al is gezegt let op je centen , hy kan er van gaan profiteren , een goed gesprek met jou moeder en jy met hem zal goed doen , dan kan je meteen vragen of hy ze verkoopt ( wat hy natuurlyk niet zal zeggen misschien) maar je komt wel meer te weten . !
Veel succes toegewenst !

boer natuurlijk wel mooi geholpen met het feit dat jij je nu om die beestjes bekommerd en óók nog eens alles betaald..... daar schijnt hij nu mooi mee weg te komen....
melaniepk schreef:wat goed van je meid !!! en ik kan als ze naar de slacht moeten nog wel een paardje bij mij op de wei kwijt hoor...woon niet echt in de buurt maar daar valt wel een mouw aan te passen...verder heb ikmisschien nog wel een stel oude halstertjes die ik naar je toe kan sturen enzo...ik zal eens kijken wat ik voor je heb goed ? owja en kijk je wel uit met luzerne ? voor shetjes is dit niet goed omdat er veel eiwitten in zitten dus kans op hoefbevangenheid dan erg groot wordt !!!!
dus daar komen we dit tijdje wel meedoor!!
erg goed van je dat je dit doet.. maar 1 vraagje?? wie gaat de kosten van de DA betalen ?!
!
!
Bienotje schreef:Goed bezig dat je je over die besstjes ontfermd.. Begin wel nieuwsgierig te worden naar foto´s om te zien hoe ze er bij staan. Maar even een waarschuwing..
Pas je op dat niet teveel van jouw geld in die beestjes gestopt wordt. Een eigenaar die niets over heeft voor zijn paardjes begrijp ik.. Zodra jij geld en moeite erin steekt om ze op te kalefateren en dat lukt, dan worden ze meer waard en beter verkoopbaar. Als hij z dan verkoopt ben jij een boel geld kwijt en profiteerd hij van jouw centen. Hij vangt meer voor zijn paarden, vanwege jouw geld wat erin is geïnvesteerd.
Snap je wat ik bedoel, pas dus op met de kosten die op jouw vallen.. Het blijven paardjes van iemand anders die de touwtjes in handen heeft..
Succes verder..
maar toch zou ik het verstandiger vinden om dit aan de "profs" over te laten... zeker omdat ik denk dat er met die man waarschijnlijk toch niet te praten valt, en jullie nu alle kosten (vooral DA, hoog!!!) op jullie nemen. Terwijl die echt voor hem zijn...