Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
djodjodjo schreef:@ imker: niet duur?? Bij mij zou het uitkomen op 1 stal €450... en zo dus 2 stallen...
Maar okee, ik ga dit even volgen, ik ben al een poosje aan het rond kijken voor bodembedekker voor in de stal.

kim_kariq schreef:na geloof mij nou maar niet doen !!!!! een vriendin van mij had een friesje en die had in totaal en tegel op en die was dood en dood ziek.

kim_kariq schreef:na geloof mij nou maar niet doen !!!!! een vriendin van mij had een friesje en die had in totaal en tegel op en die was dood en dood ziek.
runningkawa schreef:Dit werkt goed als de urine weg kan lopen in een putje.
Zoniet word het een erge stinkboel onder de tegels
) dus daar ligt ene beetje stro in het midden van zn stal 

Citaat:Corton EvoPave en EvoMat hebben unieke eigenschappen. De taaie stenen en tegels zijn absoluut vorst- en weerbestendig, waterdoorlatend, veerkrachtig, anti-slip, geluiddempend, isoleren en bestand tegen punt-, schraap- en draaibelastingen. Corton EvoPave en EvoMat vloeren zijn gezonde vloeren. Ze bevorderen een betere doorbloeding van de benen. Paardenvoeten voelen zich er prettig op. Tercht vloeren van stavast!
Corton EvoPave und EvoMat worden bij voorkeur gelegd op een waterdichte ondergrond van beton of asfalt. De ondergrond dient een afschot te hebben van 2-3% met een afvoermogelijkheid voor water. Corton EvoPave verbandstenen en EvoMat staltegels laten zich gemakkelijk leggen en op maat maken met een decoupeerzaag of lintzaag
Maris schreef:develwife schreef:Hoi,
wij zelf hebben rubberen matten in de stal liggen.
Het scheelt inderdaad in bodembedekking.
Ik vind het idiaal en het is niet glad er zit antislip op.
Groetjes
Van welk merk zijn ze ? En weet je de prijs nog ?
Scheelde best wat in mijn portemonnaie

Renske20 schreef:dat is gewoon stom, dan is er iets niet goed geweest!
de tegels van mij gaan nog niet stuk als de paarden er(zowel met als zonder ijzers) flink op staan schrapen, dat een paard een mat opeet kan hier dus echt niet ebeuren, nog geen flintertje laat er los
dan zal zij of hele oude versleten matten hebben gehad, of een ander soot mat da wij hier bedoelen...
Maris schreef:Hoi,
Maar van welke merken hebben jullie dan tegels ? en hoe duur zijn die ?
Groetjes,
Maris