Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dionne_Xx schreef:Niemand?
sorry
maar wil graag ff weten

k ga het maar eens even allemaal goed doorlezen!
kuikje schreef:Marjolein, moet je de wasverzachter, babyolie en water ook uitwassen of kun je dat laten zitten?

heb zelf die uit de winkel maar is erg duur.. wat wij vaak wel doen als ik zijn staart was gewoon naar het wassen wat creme spoeling en dan even in laten trekken,, daarna uitspoelen,, wat ik ook wel fijn vind voor in de staart (niet de staart wortel
) biotex even in laten trekken en uitspoelen
en ben ik echt heeeeel blij
. Kost ook maar 2 of 3 euro, gewoon bij de kruidvat enzo. japielover schreef:werkt dat tail tree of hoe je dat schrijft echt tegen zomer exceem dan heb ik namelijk ijndelijk iets gevonden behalfe me exceemdekenen ben ik echt heeeeel blij
![]()
laat het dus alsjuh blieft ffe weeten
srry voor dit offtopic
ik gebruik trouwens ook baby olie met water werkt prima!
. Je moet dan wel die spray nemen. Geloof dat het iets van €3,00 kost.
kuikje schreef:moet je die ook uitwassen? Mijn paard houd niet van water
diewertje schreef:Hair repair van het eigen merk van kruidvat werkt ook goed. Je moet dan wel die spray nemen. Geloof dat het iets van €3,00 kost.
roxiie schreef:diewertje schreef:Hair repair van het eigen merk van kruidvat werkt ook goed. Je moet dan wel die spray nemen. Geloof dat het iets van €3,00 kost.
Maar is dat dan geen gel ofzo?
. Auky schreef:Cockpitspray zou ik zelf niet zo gauw op de manen van mijn paard sprayen.
Op het busje staat toch echt een waarschuwing het liever niet te gebruiken voor andere doeleinden..