Inrichting van de zadelkamer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:44

ik kan online niets vinden, en thuis is alles ingepakt ivm verhuizen

Maar ik bedoel zoiets (dit is een schoenenopbergzak van Ikea)

Afbeelding

#Ymke#

Re: Inrichting van de zadelkamer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 15:46

Okeej, heb ik een beetje een idee van wat je bedoelt

is opzich wel handig om dingen in te proppen, word dat niet gauw een rommeltje?

Misschien handig voor bandages

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:55

ik had er bv mijn dressuurboekje, sporen en dat soort dingen inzitten.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:34

#Ymke# schreef:
Ik mis nog een goeie plek voor m'n dekjes (ik wil ze liever niet in een kast opbergen ivm muizen, maar hang ze liever op).. D

Als je ze ophangt kunnen de muizen er ook in gaan zitten.

Bij de Kwantum of een dergelijke winkel kun je van die plastic boxen kopen in alle soorten en maten. Daar kun je heel makkelijk je shabrakken of dekens in opbergen. Deze sluit je zo af, dat de muizen er niet in kunnen.

Ook handig voor bijv. poetsspullen of potjes medicijnen, hoefolie, zadelvet etc.

Afbeelding

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:29

Mijn zadelkamer meet 3mx3m.
Mijn zadels hangen op zadelsteunen aan de muur,
mijn hoofdstellen aan hangers, ook aan de muur, zwepen in een pvc buis in de hoek, dekens hang ik in de garage vanwege de mufheid (ruikt nogal) en......nu komt het:
omdat het snel erg stoffig wordt in een zadelkamer bewaar ik mijn dekjes in zo'n kist waar je normaal gesproken tuinkussens in bewaart!!
Er kunnen bijzonder veel dekjes in, de uitsparingen van de handvaten heb ik dichtgemaakt met tape, zodat de muizen geen schijn van kans hebben. Verder gebruik ik wat van die kunststof inzetbakjes met deksel in de kist om bandages, peesjes etc. op te bergen.
Gelukkig heb ik niet zo veel spullen meer, ik heb zojuist een grote opruiming gehouden, zodat ik alleen de basic spullen overgehouden heb (ik kon alleen geen afstand doen van mijn verzameling dressuurdekjes )
Zo'n tuinkussenkist koop je bij de Gamma (jaja) of Blokker.
Echt een aanwinst hoor!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:31

Bij de Xenos van die grote bakken kopen, echt super handig en in alle maten. Je hebt hele handige speciale deken en dekjes rekken, bijv. bij Divoza. Succes met inrichten!