Vraag over wei verdelen (probleem)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CKdamour

Re: Vraag over wei verdelen (probleem)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 12:18

Dit topic mag trouwens op slot want dit was niet de reden dat ik het topic heb geopend en ik ben al veel te veel van het onderwerp afgeweken.

clara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:03

Heb je destijds niks op papier gezet? Dan kun je kosten bij haar verhalen, nu heb je kans dat ze zegt dat ze geen toestemming hebt gegeven en dat je alsnog zelf voor de kosten op kunt draaien, de eigenaresse komt zo op mij niet over als een betrouwbaar en schappelijk persoon. Misschien eerst een brief naar haar werk sturen of haar daar bellen en dan even afwachten of je reactie krijgt.

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:19

CKdamour schreef:
Je doet nu een beetje alsof ik vantevoren nergens over na heb gedacht en impulsief dat beestje aan heb geschaft. Dat is dus absoluut niet het geval.

Dat idee had ik ook.Ik had het duidelijk mis en dat spijt me.Ik hoop dat je snel wat anders vind of dat er hier een mooie oplossing komt.

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 18:40

excuses aanvaard hoor Ookal heb ik weinig geld... zal altijd zorgen dat mijn dieren (en dat geld voor zowel huisdieren als m'n paardje) niks tekort komen uiteindelijk, maar ik wil wel eerst alle opties (de goedkopere) dan hebben overwogen en daar was het topic meer voor bedoeld. Ik ben in ieder geval geen zogenaamd 'pennymeisje' wat perse een paardje wilde hebben

Sando

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:14

Bel haar op haar zaak, dikke kans dat je haar daar wel aantreft, of stap binnen, dan kan ze er niet onderuit.