Lange manen, vervelende klitten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Re: Lange manen, vervelende klitten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 09:54

Ik spuit er wel genoeg antiklit in hoor. Zoveel dat ik dat spul aan blijf slepen, het werkt gewoon niet goed. Als ze aan het eind van de middag weer op stal gaan zitten haar manen vol met dreads die je er na een uur zweten pas helemaal uit hebt.

Ik zal ook eens in de winkel kijken voor die oyster borstel.

Jacqueline4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:04

Ik rij op een fries en die heeft ook mooie lange manen.

Ik vlecht de manen in een hengstenvlecht en na een dag of 3-4 hangt het een dag of wat los zodat het kan ademen.

Zijn manen blijven erg mooi.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:35

de staart van mijn merrie is echt reasachtig vol! ook regelamtig dreads maar daar maak ik me niet zo veel zorgen over, die is echt vol en lang, ik kan wel blijven knippen zeg!
maar ikd erf er dan ookw eer niet te veel af te ha;en maar nu sleept ie alweer over de grond!
en ach wat, ze heeft er 6 jaar zo mee gelopen tot ik haar kreeg en de schaar pakte omdat ie zo'n stuk over de grond liep, en toch zo vol was! maar nu neem ik niet eens de moeite meer om elke keer de schaar erbij te pakken, dat ding elke keer wassen is ook een rotwerkje hoor!

iemand ook tips over de voorpluk?
dat is zo'n kort sprietje, maar wel breed, dus ook regelmatig in de klit! vlechten jullie die mee of..?

diewertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:38

Ik heb de voorpluk van mijn fries ook altijd in de vlecht zitten. Hij is al best wel een stuk voller geworden .