Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
*
Wallasliefje schreef:Sommige paardjes zoude blij zijn als ze 10/10m hebben :p
die manegepaardjes overleven toch ook elke dag zonder wei, dus kdenk niet dat het een probleem gaat zijn.

shettie schreef:mm dan heb ik ook ff een vraag
sorry ts schrijver
maar wij gaan ook verhuisen en daar is achter ook een stuk land van 10 bij 10 m
ik heb nu een mini shet van 80 cm
en ik wil dan nog gewoon een mini shet er bij
is het dan wel groot genoeg??
bedankt
gr nienke
sorry voor het off topic zijn
Wallasliefje schreef:Sommige paardjes zoude blij zijn als ze 10/10m hebben :p
die manegepaardjes overleven toch ook elke dag zonder wei, dus denk niet dat het een probleem gaat zijn.
XxXHorseXxX schreef:Hoi sorry dat ik het dan vroeg, als jullie het niet goed vinden van 10x10 maar dit is mijn enigste kans op een eigen pony, dus natuurlijk probeer ik het alle beste!!
unamie schreef:de pony zou denk ik een eenzaam en ongelukkig leven tegemoet gaan![]()
niets eens zozeer om de 10 x 10 meter
want als een paard verder veel beweging krijgt en een maatje zou hebben is dit best te doen
ik krijg het idee dat je (nog) weinig verstand van paarden hebt (en je ouders al helemaal niet)
hoe zie je dan als je pony ziek is of een probleem heeft en hoe weet je of je zadel past
volgens mij wordt het voor de pony zelf 1 groot drama......
ik zou als ik jou was eerst verhuizen en dan kijken of er in de buurt nog meer mensen wonen met paarden
zodat je hun om raad kan vragen bij evt, problemen
het is zo makkelijk gezegd ...ik koop een pony.. en ik snap best dat je je kans grijpt nu het mag![]()
maar denk ook eens aan de pony die zelf niets in te brengen heeft en helemaal van jou afhankelijk is......
het valt voor paarden niet mee om afhankelijk te zijn van iemand die er geen verstand van heeft
nielsd schreef:Wij hebben daar ook nog niet veel verstand van ( wel 5 paarden) maar als we denken dat de paarden wat hebben dan komt gelijk de DA en wij kennen wat mensen die kunnen helpen met zadel passen, dus dat is niet echt eeen argument.