beau_diva schreef:sorry dat ik het zeg, maar volgens mij loop je er wel een beetje te koop mee.. (niet erg, maar ( denk ik ) niet leuk voor de eigenaar).
ik zou erg blij zijn met een bijrijdster die beter kan rijden als mij, dan verpest ze me paard teminste niet.
maar ik zou het niet leuk vinden om 100x keer van andere mensen te horen hoe goed mijn bijrijdster beter dan mij rijd, snapje?
Ik loop er dus niet mee te koop
want als iemand dat zegt vraag ik juist of ze het niet willen zeggen. En ik verzoek ze ook het gewoon niet tegen de eigenaresse te zeggen, gewoon omdat ik denk dat zoiets kwetsend is(tenminste, ik denk dat ik dat wel zou vinden)...maar wat iedereen zegt daar kan ik me ook wel in vinden

zo nu en dan moet ik echt lachen omdat ze zo is als ik en het zo herkenbaar is.
Ik weet hoe moeilijk ze kan zijn, dus ik vind het alleen maar leuk als het beter gaat met een ander op haar rug, dat is toch het teken dat ze zich gewonnen geeft.
Maar ik zit hier dus best wel mee...want ook als ik in het midden van de bak sta en eigenaresse rijdt dan loopt ivana zo naar me toe, en andersom moet ik haar er echt heenrijden.
?