Heeft het allemaal nog wel zin?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 22:49

Cassidy schreef:
Heel veel kreupelheden komen voort uit de rug. Het kan haast niet dat een paard en HKO, en Spat, en Peesblessure heeft. Zijn er foto's gemaakt om eea te bevestigen of uit te sluiten?

Van de peesblessure worden om de 6-8weken scans gemaakt
HKO en Spat is vastgesteld door testen,20/5 worden er RX gemaakt om te zien in welke stadia de HKO zit

ramona22

Re: Heeft het allemaal nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 09:11

Vervelend allemaal.
Waarom doe je hem gelijk het land niet in, bijna 24 uur stilstaan in een box komt niet ten goede van de rug. Hoeveel mensen ken ik wel niet die last van hun rug hebben, iets wat ze absoluut niet kunnen is lang stilzitten, meestal moeten ze dan even een stukje lopen, om de rug weer te ontlasten. Misschien moet je hem zelfs swinters ook overdag in het land of bak doen, en alleen s nachts op stal.
Ik heb zelf ook een paard van 22 jaar, deze staat alleen s'nachts op stal en overdag in het land ( 's winters) je wilt niet weten hoe stijf zij van stal komt smorgens en na een kwartiertje lopen loopt ze weer als een kievit. Zij wordt ook niet meer bereden.
Verder je zei dat je er al een osteopaat bij hebt gehad, was dit wel een GOEDE osteopaat, één met de vereiste papieren? De fysiotherapeuten en de osteopaten schieten uit de grond op dit moment, er zitten een paar hele goede in Nederland, maar bedenk ook dat er een heleboel kwakzalvers zijn.
Meestal is 1 behandeling niet voldoende, en ja de klachten worden vaak eerst erger.
In elk geval een moeilijke beslissing, en succes met wat je verder nog gaat doen.

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:45

Blue_Star schreef:
HKO en Spat is vastgesteld door testen,20/5 worden er RX gemaakt om te zien in welke stadia de HKO zit

Welke testen? Zijn er foto's gemaakt om HKO en Spat te bevestigen, of worden de foto's voor de stadia van de HKO de eerste in dat soort?

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:49

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 13:03

yulan schreef:

Was mijn volgende tip geweest. Maar bij een paard met een peesblessure zou ik het rijden nog even laten.