Wat kost het om een paard te laten inrijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Re: Wat kost het om een paard te laten inrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:53

Hier in de omstreken betaal je tussen de 500 en 700 euro per maand (vol pension). Maar dan zit er wel een GPruiter op/bij je paard.

jimdebrit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:55

Ik heb 2 jaar geleden een KWPN merrie gekocht bij een handels/trainingsstal. Op dat moment was er 7x op gereden, dus nog niet echt zadelmak. Daarom hebben we haar nog een maand laten doorrijden en hebben daar geloof ik rond de 350 euro voor betaald.

Veel succes.

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:59

Als ik jou was zou ik eerst lekker kijken hoe het er overal aan toe gaat bij die trainingsstallen.
Ik vind namelijk dat bij sommige stallen de paardjes zo snel van niks naar M/Z niveau worden gereden. En dat is helemaal niet goed voor t paardje, dan kan je wat mij betreft beter wat meer betalen en dat het allemaal rustig gedaan word, dan dat je je paardje verziekt. Succes iig

Bianca6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 15:05

abukir schreef:
Als ik jou was zou ik eerst lekker kijken hoe het er overal aan toe gaat bij die trainingsstallen.
Ik vind namelijk dat bij sommige stallen de paardjes zo snel van niks naar M/Z niveau worden gereden. En dat is helemaal niet goed voor t paardje, dan kan je wat mij betreft beter wat meer betalen en dat het allemaal rustig gedaan word, dan dat je je paardje verziekt. Succes iig

dat denk ik ook
Anda's zijn hele gevoelige beestjes.. en niet geschikt om in 6 weken te drillen idd

Ik heb zelf een aantal paarden voor anderen ingereden (als vriendendienst) en weet waar ik op moet letten... foto's van de africhting met ruiters die gebruik maken van watertrensjes zonder bitringen, sporen en zwepen... daar hoef ik niet eens te gaan kijken
Maar heb een ongeluk gehad en mag niet rijden... laat staan inrijden... vandaar dus dat ik iemand zoek.

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:08

vlasta schreef:
Hier kost het 300 euro per maand voor stalling en inrijden...
(vol pension)

klopt dom dom dom van mij

Dit is niet de juiste prijs je betaald bij ons 500 euro

Lisette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:32

Onze PRE merrie die nu pas een jaar is gaat straks naar een meisje die bij Tineke Bartels heeft gewerkt, zij reed daar Cartuja ook toen zij daar stond. Zij vraagt volgens mij 550 Euro per maand.

Lady_Tamzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:36

mehorslady schreef:
k doe het ook...
maar dan b dresuur en b springen...
en verkeersmak..

en vraag 100 euro...

Ik begrijp uit je profiel dat je 14 jaar bent, en dan rijdt je al paarden voor 100 euro in ?

ben nu 15 bijna 16....