Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en gereden naar de M2! 

Cassidy schreef:Ik sta op een stal midden in de polder. Ik ben zelf niet van suiker, dus een beetje regen vind ik niet erg, maar als de wind er dan ook nog bijkomt en je het gevoel hebt dat je paard zich onder je in de wind moet gooien om nog enigszins vooruit te komen,
dan is
dat niet prettig rijden. Met die wind dan de regen in je gezicht of het gezicht van je paard is ook niet leuk, en met hagel, vrieskou of sneeuw ben je snel uitgereden. Gelukkig krijgen we binnenkort een binnenbak, zodat je wel door kunt rijden. Ook al train je niet voor wedstrijden, en heb je in de winter niet de mogelijkheid om je paard lekker buiten te hebben, ze moeten er toch uit en hun beweging hebben.
In de zomer is een buitenbak heel leuk maar jij bent dus ook wel blij dat je een binnenbak krijgt.
*die dus in princiepe niet hoger dan L komt en er alles behalve Charmant uitziet* Waarom? omdat dat mijn grote liefde is, toen ik haar ging verzorgen was de klik er meteen, als het aan mij had gelegen had ik haar allang overgekocht. Samen hebben we veel lol, ook op dat niet al te schone stukje grond met 's winters een rijbak waar je zo'n beetje in kan zwemmen. Ik ben soms best prestatiegericht hoor
daar niet van, als het aan mij had gelegen had ik allang les gehad op een pirouettedraaiend paard (bij wijze van spreken)chagrijntje schreef:Naar mijn idee ben je gewoon verwend..
Je wilt alleen maar rijden met je paard.
Je wil je paard niet voeren of de stal uitmesten.
En je ziet je zelf al hoog in de dressuur.
Maar wat ik nu niet snap wat is nu precies je vraag..
chagrijntje schreef:Naar mijn idee ben je gewoon verwend..
Je wilt alleen maar rijden met je paard.
Je wil je paard niet voeren of de stal uitmesten.
En je ziet je zelf al hoog in de dressuur.
Maar wat ik nu niet snap wat is nu precies je vraag..
lindsey schreef:
Denk dat veel mensen veel te ondoordacht aan eigen paard beginnen en ook veel beter af zouden zijn met een verzorgpaard.
lindsey schreef:Ik heb helemaal geen zin om elke dag verplicht naar mijn paard te moeten omdat hij anders niet te eten krijgt of in een vieze stal staat. In bovenstaande situatie kan je af entoe een dagje overslaan.