Pessoa? Voor,- nadelen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lermy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:30

Weet iemand waar ik die duurdere kan bekijken?
Ik heb nu ook die goedkope, maar het verstellen voor verschillende paarden is een drama. Vooral om ze links en rechts gelijk te krijgen.
Zou graag de duure willen zien.....in de shop hier hebben ze alleen die van Imperial Riding liggen.

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 12:37

Hmmmm, mijn paard zou hier ook wel heel geschikt voor zijn denkik! Maar hoe doen jullie dat met stelling enzow dan???

Mijn paard is niet slap vanachter, maar ook niet heel overweldigend, en gebruikt zijn rug goed! Ook dan goed te gebruiken?? Ik longeer nu met 2 lijnen maar dat is zo'n geklungel!

Biebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:35

Lermy schreef:
Ik heb nu ook die goedkope, maar het verstellen voor verschillende paarden is een drama. Vooral om ze links en rechts gelijk te krijgen.

Dat is wat ik dus bedoel! Bij de originele heb je dat probleem dus niet, is ie echt makkelijk te verstellen en blijft dan zo ook zitten!

Waar je 'm kan bekijken weet ik zo niet, misschien op de site van pessoa zelf? Of misschien op die van emmers.be? (daar heb ik de mijne nl gehaald) Ik denk dat je de beste indruk echter krijgt als je 'm in het echt ziet en voelt! Misschien op een evenement ofzo....

Lermy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:49

Bedankt Biebel!
Ik kom niet zoveel uit huis...dus als je een www adres voor mij hebt?