paard kopen samen met twee personen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: paard kopen samen met twee personen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 07:57

daantjuhhh schreef:
Nadine240904 schreef:
Ik zou het alleen doen met mijn hartsvriendin, die ik echt vanaf de geboorte ken. Wij kennen elkaar door en door en zij is ook echt te vertrouwen. Alleen met zo'n persoon zou ik het misschien doen.
Maar bij jouw verhaal...
Ik zou het niet doen als ik hun was! Stel dat ze ruzie krijgen bv., het paard moet ook niet de dupe ervan worden. Het is niet echt een slim idee.
Want dan kunnen er gauw dingen ontstaan van dit of dat is niet eerlijk.

resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!

Hangt er toch wel vanaf vind ik. Die vriendin, echt ik weet voor mijzelf gewoon dat ik haar wél echt kan vertrouwen.

Selket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:06

ik zou het zelf echt nooit doen.. Als er iets gebeurt tussen die twee vriendinnen en ze krijgen ruzie oid zitten ze met een paard die ze nog moeten delen.. Dat paard wordt dan waarschijnlijk de dupe...
En daarbij zou ik nooit een dier kunnen delen

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:08

Tja, ik zou het ook nooit doen! straks hebben ze ruzie, en het paard dan? Maar ja.. ze zoeken er zelf na vind ik..

geit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:13

als het echt goede vriendinnen zijn en ze hebben echt een goede vriendschap dan overleeft het paard een ruzie ook wel.
maar ja dat is mijn mening.

arie4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:16

ik zou het ook niet doen, vaak krijg je onenigheid over bepaalde dingen en ruzie enzoo de een wil dit de ander wil dat, ik zou ervoor kiezen een paard in m'n eentje te kopen

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:17

Ik zou het nooit doen. Ik zou me dood ergeren. Ook al zijnhet vriendinnen, ik wil geen paard delen. Verzorgpaard okee.. Maar eigen.

Biepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:19

Ik heb het ook gedaan en het was heerlijk, met name financieel. Wij hebben eerst samen een leasepaard gehad om te wennen en toen samen een ander gekocht. Dat scheelt dat niet 1 alleen eerst de baas was over het paard.
Ook waren wij al volwassen. Voor het paard was het ook nog eens heel fijn, hij kreeg volop aandacht en beweging.

Steff_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:20

Ik zou het nooit doen Dadelijk krijg je echt erge ruzie.. en dan ? Dan heb je een paard samen.

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:24

Twee kapiteins op een schip gaat nooit goed. Als een van de twee het paard koopt, en daar alleen zeggenschap over heeft, en de tweede bij gaat rijden, is het een heel ander verhaal. Maar samen 1 paard? Nooit doen.

MDWStables

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 09:01

Ik zou het nooit doen ik wil mijn paard niet delen.

Sence

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 12:36

geiten schreef:
als het echt goede vriendinnen zijn en ze hebben echt een goede vriendschap dan overleeft het paard een ruzie ook wel.
maar ja dat is mijn mening.

Hier ben ik het helemaal mee eens!

plotie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 18:51

het zijn heel goede vriendinnen en ze hebben er lang over gepraat, maar toch...
ze 1 wil bijvoorbeeld springen en de andere wil niet omda die vorige week al heeft gesprongen enzo... brrr ik wil er niet aandenken als ik 1 van hun twee was .