Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lusitana schreef:Amerikanen, TV vermaak en verantwoordelijk gaat niet samen.
Tequiro schreef:Waarom moet het nu een paard zijn wat op PSG niveau loopt, komt dan het talent van een ruiter het beste boven???
Echt weer Amerikaans....
Citaat:Hmmm... vaag verhaal.
Mijn 1 april-alarmbellen gaan hiervan op hol!!!
Citaat:Ik wil best mijn paard uitlenen....
moeten ze wel zelf "even" de PSG knopjes erop zetten
Horsedances schreef:Ik heb altijd genoten van de paardenderby in Rotterdam en sommige Duitse concoursen. Zes paarden, zes ruiters en ze moeten allemaal elkaars paarden rijden. Volgens mij haal je dan pas echt de dressuurtalenten er uit.
dan zie je inderdaad wie wel en niet kan sturen
Hoewel het dan wel een erg vermakelijk programma word denk ik

Lusitana schreef:Amerika IS SO FAKE.
*Is amerikaans*Wespel78 schreef:Tequiro schreef:Waarom moet het nu een paard zijn wat op PSG niveau loopt, komt dan het talent van een ruiter het beste boven???
Echt weer Amerikaans....
Niet iedere goede ruiter heeft het geld om een duur sportpaard aan te schaffen....
Als je niet kan rijden, kun je dat al helemaal niet op een PSG paard. Wat denk je dat die paarden knopjes bezitten om ze te laten lopen? Als je nog nooit een piaffe hebt gereden krijg je het er ook niet fatsoenlijk uit.
Ws willen ze dat niveau in de show omdat dat nou eenmaal aantrekkelijk is om naar te kijken.

Skitter schreef:Trouwens, @ Lustiana, Nederland is de laatste tijd niet veel beter als het om 'image' aankomt. Het beeld wordt als maar belangrijker dat de rijkunsten en dat is terug te zien op de fotos.
De mensen hier geven zelf aan dat de laatste fotos van bv Edward Gal er dus niet uitzagen. Dat was echt een typische geval van :
'als het maar goed uit ziet' !