Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)Fitzroy schreef:Probleem is dat er met die grote van mij momenteel iedere dag wat moet gebeuren, dus ik kan niet zeggen: die vandaag maar niet, anders is hij gedoemd tot op stal blijven die dag.
jasmijn78 schreef:Ik ben benieuwd hoe mensen met kinderen dat doen (die ook werken) en fanatiek wedstrijden rijden (dus niet 2 a 3 keer per week even rijden en af en toe een onderlinge wedstrijd starten.
PhiaBink schreef:Fitzroy schreef:Probleem is dat er met die grote van mij momenteel iedere dag wat moet gebeuren, dus ik kan niet zeggen: die vandaag maar niet, anders is hij gedoemd tot op stal blijven die dag.
1 rijden en de andere longeren. Zo komen ze er beiden toch uit en werken dan.

Wendy schreef:De meeste mensen die ik ken die 2 paarden hebben, en fulltime werken, komen vaak aan 1 van beide paarden onvoldoende toe vinden ze zelf. Lijkt me dan meer ergernis dan plezier opleveren om 2 paarden te hebben.
Wendy schreef:De meeste mensen die ik ken die 2 paarden hebben, en fulltime werken, komen vaak aan 1 van beide paarden onvoldoende toe vinden ze zelf. Lijkt me dan meer ergernis dan plezier opleveren om 2 paarden te hebben.
Gaat prima hoor.....
sherif schreef:ja hoor moet kunnen waarom niet![]()
mijn vriend en ik werken allebei full-time en hebben daarnaast een hengstenhouderij met 4 paarden waaronder 3 hengsten..gelukkig delen we samen onze passie dus helpen we elkaar met zowel de paarden (stal uitmesten en rijden en gelukkig hebben we een vaste verzorgster die ons dagelijks helpt) als het huishouden..meestal doen we het huis in de weekenden omdat we dan meer tijd over hebben..gewoon passen en meten
Wendy schreef:Volgens mij zouden er een hoop mensen juist een moord doen om hun paarden thuis te kunnen hebben.