Paard is verliefd op mij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dell_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 14:10

Ja het is echt heel raar, niemand snapt het. Het is niet dat hij slaat maar me als ze hengstig is wil platdrukken nog net niet tegen me op klimmen.
Maar ik vraag niet of het wel of niet zielig is om dr een schop te geven maar of iemand weet waarom een paard zo doet of wat de oorzaak kan zijn.

PartoutZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 14:38

Hier komen echt de leukste verhalen uit

blackpegasus

Re: Paard is verliefd op mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 14:47

dit herken ik ook wel. ik reed bij iemand op stal en daar stond een merrie die vroeger gepest was, dus normaal kon je niet bij haar in de buurt komen want dan greep ze je, maar als ze hengstig was ging ze al op mijn stem piesen en de hele tijd mij opzoeken en snuffelen en flemen, terwijl ik niet eens op haár reed maar een andere merrie.
ik vond het altijd wel grappig als ze zo was. kon je haar eindelijk eens lekker knuffelen.
o ja en onder het rijden (bij de verzorgster zelf) bleef ze steeds staan en keek ze de hele tijd naar je om. als je haar dan een tik gaf om door te lopen ging ze juist plassen. haha een echt SM paard was dat

Tinne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:20

Het meest grappige vind ik nog wel, dat (als ze niet hengstig is) jullie dan totaal niet met elkaar overweg kunnen en uitgerekend bij jou wordt ze zo kleffig .

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:22

haha als je er regelmatig op rijd, zal je wel een betere band met haar hebben opgebouwd dan je denkt

Roosjelief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:15

ik heb toevallig net gelezen dat mannetjes dieren een soor van geur afstaan en dat het vrouwtje daar heel sterk seksueel op reageerd. het hette iets met een a. ik weet het niet precies mee. Dezelfde geur komt ook bij mannen onder de oksels vrij. Als je geen deo gebruik verspreiden mannen die geur ook.

ga je met mannen om die geen deo gebruiken?

edit: oh ja, astrodion atrotation, antroculose of iets in die trant

dell_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 18:24

Haha nee ik ben echt niet mannelijk ofzo en mannen die geen deo gebruiken iehh ajb niet. Bij deze figuren blijf ik ver uit de buurt!

Roosjelief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:25

hahahahaa

dell_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 18:26

Maar ik zit te denken misschien op mijn geurtje ofzo? Kan dat ik heb vaak hetzelfde geurtje op van Escada Rockin Rio. Maar dat ruikt absoluut niet mannelijk maar is misschien een bestanddeel erin ofzo

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:30

haha ik zie het al voor me

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:34

whaha klinkt ook beetje raar maar dat heb ik ook met een atabiet bij stal waar ik sins een half jaartje staat en hij is ook altijd vals behalve tegen mij en als ze hengstig is dan blijft hij heel laag met ze hoofd bij je hangen je krijgt hem niet meer om en valt amoer dan op te rijden zo erg me moeder zegt het ook al maar ik wil het nooit toegeven

en als ze niet hengstig is dat schopt ze alleen maar naar je wat heeel gevaarlijk bij haar op de wei is...

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:41

Wat vreemd joh! Misschien heb jij idd ' iets ' waarop ze reageert als ze hengstig is?

Tja, zo had ik ook een keer iets doms gedaan. Bij Chesney en Garfield heeft altijd een klein hengstje gestaan, wel een weitje verder, een echt relschoppertje, hij was 2 jaar. Mijn vriendin verzorgde 'm toen (die heeft er mee moeten stoppen omdat hij echt té hengst werd) Maar ik kwam dus van Chesney vandaan *uiteraard was ze licht hengstig* (merrie) en ging vervolgens kijken hoe het met mijn vriendin en haar verzorghengstje was .. Ik stond naast 'm, en opeens krijg ik een mini-Shetlander over me heen .. Dat is dan erg banketstaaf, we konden er achteraf erg om lachen, maar je schrikt je eigen de #&$*@ als je zo'n hengst(je) over je heen krijgt. Hij stond op 2 achterbenen en het zag er ook echt uit alsof hij mij omhelsde *zijn hoefjes waren over mijn armen gelegd, bij mijn schouders kon die niet, gelukkig, had er niet aan moeten denken om vervolgens zo'n hoef tegen mijn hoofd aan te krijgen*

annieboef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:09

Isabellover schreef:
ik heb toevallig net gelezen dat mannetjes dieren een soor van geur afstaan en dat het vrouwtje daar heel sterk seksueel op reageerd. het hette iets met een a. ik weet het niet precies mee. Dezelfde geur komt ook bij mannen onder de oksels vrij. Als je geen deo gebruik verspreiden mannen die geur ook.

Jij bedoelt feromonen - dit is een hormoon gerelateerde geur.
Het zou inderdaad kunnen dat jij voor haar op dat moment gewoon erg lekker ruikt, ook al vind ze je normaal niet heel speciaal

Ethelate

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:08

Ik ken de TS en dat gekke beest en wat Tinne zegt, normaal kunnen ze niet met elkaar overweg (in de omgang) en dan juist bij haar doet ze zo! Zo maf.
Bij mijn merrie weten stalgenoten het altijd omdat ze zich tegen iedereen in de wei opdringt, en ik heb nergens last van, maar die mogen haar dan ook (als het moet) lomp wegjagen hoor.

Dat Toop gek is wisten we al, maar zó gek?

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:17

Heel grappig verhaal! Beetje minder prettig voor jou alleen..... Ik heb er ook echt geen logisch antwoord op.

Het enige wat in me op kwam was dat vroeger had mijn buurman nog koeien staan, als ie dan wilde weten of ze tochtig (hengstig alleen dan op zn koeis ) waren dan ging ie gebukt voor hun hoofd staan (kont richting hoofd) en daar zouden ze dan op reageren

Het zal denk ik toch iets met bepaalde geuren te maken hebben maar welke......?
Suc6 met dr iig!

elmiran

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:39

Isabellover schreef:

hahaha misschien gebruikt de hoefsmid geen deo pony is altijd hengstig als hij er is.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:46

We hadden een hele tijd geleden een quarter-horse hengst bij ons in de wei staan. Mijn moeder voerde die wel eens, een keer draaide ze zich om en toen was hij boven op haar gesprongen. Wij zagen het gebeuren en gelukkig kwam de buurjongen er snel aan om te helpen, gelukkig had m'n moeder niks. Heb dan liever een hengstige merrie .
die hengst was volgens mij behoorlijk zwaar. Hij kreeg iets van 7kg voer per dag en er werd bijna niet op gereden. De eigenaar was er ook wel bang voor, ze had altijd een longeerzweep bij zich.