Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

met een atabiet bij stal waar ik sins een half jaartje staat en hij is ook altijd vals behalve tegen mij en als ze hengstig is dan blijft hij heel laag met ze hoofd bij je hangen je krijgt hem niet meer om en valt amoer dan op te rijden zo erg me moeder zegt het ook al maar ik wil het nooit toegeven
Dat is dan erg banketstaaf, we konden er achteraf erg om lachen, maar je schrikt je eigen de #&$*@ als je zo'n hengst(je) over je heen krijgt. Hij stond op 2 achterbenen en het zag er ook echt uit alsof hij mij omhelsde *zijn hoefjes waren over mijn armen gelegd, bij mijn schouders kon die niet, gelukkig, had er niet aan moeten denken om vervolgens zo'n hoef tegen mijn hoofd aan te krijgen* Isabellover schreef:ik heb toevallig net gelezen dat mannetjes dieren een soor van geur afstaan en dat het vrouwtje daar heel sterk seksueel op reageerd. het hette iets met een a. ik weet het niet precies mee. Dezelfde geur komt ook bij mannen onder de oksels vrij. Als je geen deo gebruik verspreiden mannen die geur ook.
ga je met mannen om die geen deo gebruiken?![]()
edit: oh ja, astrodion atrotation, antroculose of iets in die trant
) waren dan ging ie gebukt voor hun hoofd staan (kont richting hoofd) en daar zouden ze dan op reageren
Isabellover schreef:ik heb toevallig net gelezen dat mannetjes dieren een soor van geur afstaan en dat het vrouwtje daar heel sterk seksueel op reageerd. het hette iets met een a. ik weet het niet precies mee. Dezelfde geur komt ook bij mannen onder de oksels vrij. Als je geen deo gebruik verspreiden mannen die geur ook.
ga je met mannen om die geen deo gebruiken?![]()
edit: oh ja, astrodion atrotation, antroculose of iets in die trant
pony is altijd hengstig als hij er is.
.