Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
- die liet ik dus niet komen Citaat:Daarbij, niemand koopt een paard om hem af te beulen.
) 
Heb uitgebreid gepraat met haar via pm alles verteld over mn paard ook de min puntjes en het lijkt haar nog steeds een paard wat bij haar past dus we zullen zien. overigens ligt hij ook boven haar budget en daar is vast wel uit te komen mits het reeel blijft. Daar heb ik er ook genoeg van gehad die een goed paard willen voor een minimaal prijsje, en hoe graag ik ook wil dat ie goed terecht komt hij gaat niet voor een schijntje weg dan hou ik hem liever zelf nog even
) dit is al weer bijna 3 jaar geleden. maarja als ik denk aan de moeilijke tijd voor mn pony krijg ik het er ook moeilijk mee.
Apple schreef:Hummm, dat kan ook nog ja, heel veel kijkers en proefrijders.
Dat hoor je idd wel vaker, dat mensen op zondagen 'paardjes gaan kijken' en uiteindelijk gewoon kijken of ze zoveel mogelijk kunnen rijden zonder intentie tot koop. Net wat Rubywhite al aangaf.

laura2span schreef:Daarbij, niemand koopt een paard om hem af te beulen.
) maar dan ga ik niet eens kijken! het plaatje moet gewoon kloppen!ceasario schreef:En probeer er eerst achter te komen of ze het geld hebben.
Want de uitspraak "geld is geen probleem, maar het paard past me niet is de nieuwe "hype".
gaan mensen zoveel mogelijk dure paarden kijke om niks te kopen ofzo? 
Natasha schreef:Dat een paard/pony goed klikt met een ruiter, maar dat ze daarna een "kenner"meenemen die beginnen te sjorren en porren, waarna de koop niet doorgaat.