Lijkt me vervelend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Juco schreef:Naadloos ondergoed van de Hema.

Diana_Mabel schreef:Juco schreef:Naadloos ondergoed van de Hema.
dat is nu ook in de aanbieding 2 voor 8 euro
toevallig
ik ken het probleem niet gelukkig maar het lijkt mij erg lastig zit je wel genoeg op je billen?
Juco schreef:Naadloos ondergoed van de Hema.
daar rij ik ook altijd mee. Sluiten perfect aan en ik heb nooit meer last van doorrijdplekken. Op de plek waar de TS er last van heeft heb ik er gelukkig nog nooit last van gehad. Lijkt me echt vreselijk. 
Tot ik het juiste zadel had met gelpad gereden, dit ging ook prima bij mij.
(geluk voor vriendlief
)
van die mooie grote onderbroeken helpen wel idd!
soesie schreef:weet je zeker dat je huidfix wel op zo`n tere plaats kunt/mag gebruiken? Gewoon op de huid is vaak geen probleem, maar bij je schaamlippen denk ik dat je op moet passen. Even goed de gebruiksaanwijzing lezen, is denk ik niet onverstandig.
Robijntjah schreef:Bij mij lag het vooral aan het ontharen, en daarna gaan rijden...

Maris89 schreef:Ik rijd altijd met een string en nooit problemen gehad eigenlijkMisschien speciaal sportondergoed?
ik ook niet, heb wel een heel breed paard maar heb verder nergens last van alleen als ik heel lang niet meer gereden heb kan ik de volgende dag bijna niet meer op m'n brommer of fiets zitten
>;)