Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

appelbolfan schreef:Citaat:Liezel1 schreef:
klinisch bij elk paard... (het gaat hier over regulieren rijpaarden, niet over shet "grasmaaiers" ofzo..)
rontgenologisch nog nooit gedaan.. past niet in het plaatje van de paarden die ik rij/koop..
even off-topic »»»
wou je zeggen dat shetjes grasmaaiers zijn...!
Als je dat bedoelt:
niet alle shetlanders zijn dik en onbeleerd » oftewel grasmaaiers!
kijk maar eens naar die menwedstrijden, die shetjes hebben hartstikke veel conditie. Waarschijnlijk meer dan een rijpaard. En de shetjes die voor shows gebruikt worden stellen anders ook wel iets meer voor dan een 'grasmaaier'
Heel veel mensen zie shetlanders altijd als dikke mollige rotbeesten die eigenwijs zijn.
Dat zijn ze dus niet! Soms een keer wel, maar dat komt vaak door de manier waarop ze afgericht zijn.
Als je dat niet bedoelt:
Wat bedoel je dan wel met dat 'grasmaaier'..?
en sorry dat ik jullie hier mee lastig val
maar ik kan het niet hebben dat mensen of dieren in hokjes geplaatst worden. Omdat dat gewoon niet eerlijk is...

ikke schreef:Ook die is dus ongekeurd meegenomen en iedereen die hem ziet vindt hem geweldig, zelfs Hannah van Litsenburg en ik ken maar weinig mensen die zo aan IJslanders zitten als Hannah.
Tulandro schreef:Elk paard waar ik me aan ga hechten wil ik helemaal gekeurd hebben, je kan tenminste aangeboren afwijkingen etc uitsluiten. Ik zie zoveel ellende om me heen.
. En een paard wat je eventueel voor de handel koopt, ook helemaal laten keuren. Dit ivm de investering die je doet, die moet je ook weer terugverdienen
. trisca schreef:Klinisch zou ik echt iedereen in ieder geval aanraden. Dat is niet duur en je paard wordt even door een deskundige gecontroleerd. Van de week hoorde ik ook weer een paard met een lekke hardklep. Je zou dan maar niet keuren...
KimS schreef:trisca schreef:Klinisch zou ik echt iedereen in ieder geval aanraden. Dat is niet duur en je paard wordt even door een deskundige gecontroleerd. Van de week hoorde ik ook weer een paard met een lekke hardklep. Je zou dan maar niet keuren...
Kunnen ze dat dan zien? Dan moet je toch het paard helemaal binneste buiten draaien bij wijze van spreken..
Ik heb er ooit één laten keuren toen die verkocht werd, maar dan namen ze alleen foto's van de benen...
xxx
nadina schreef:ikke schreef:
Ook die is dus ongekeurd meegenomen en iedereen die hem ziet vindt hem geweldig, zelfs Hannah van Litsenburg en ik ken maar weinig mensen die zo aan IJslanders zitten als Hannah.
dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij gezond is

Sammie schreef:€0,--