CarpeDiem schreef:Stalen neuzen kunnen indeuken, en dan heb je een probleem.. Je breekt je tenen waar je bij staat..
Ik werk nu zonder, en als een paard bij mij in de buurt komt ( in de buurt van me tenen) heeft ie al een snauw te pakken.. Ik heb meestal werkschoenen van 1 maat groter, dan kan ik me tenen wegtrekken als er iets gebeurd.
Helaas...ik moet vaak een deel van de dag paarden laden.Dan is er vaak niet veel ruimte
.Indeuken doen ze niet,pas bij een tonnetje of wat
.Er zit gewoon een keurmerk op die dingen.Je moet gewoon originele schoenen met origineel keurmerk nemen.Daar weet je van dat ze goed zijn.Trouwens,ik ben verplicht om die dingen te dragen...bovendien kun je er ook lekker mee rijden
.Heb ook al eens mijn voet gered met rijden door die dingen.Een muts had haar pony niet onder controle...die haalde steeds uit en vloog de hele bak door.Op een gegeven moment sloeg hij met beide benen uit en raakte mij vol op de punt van mijn voet.Had gelukkig niets en het paard waar ik op reed ook niet.......die muts vloog gewoon verder zonder wat te zeggen...
Maar das een ander topic
Groetjes,Tinky