Studeren in groningen, hoe te combineren met paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 12:52

misssixty schreef:

En hoe bevalt het? Is het moeilijk, ik zie er best wel tegen op al die regels in mn hoofd te printen

Het is moeilijk. Maar als je goed je best doet kom je er echt wel doorheen, en je hoeft helemaal geen regels in je hoofd te printen. Je doet dingen zo vaak dat je ze vanzelf uit je hoofd weet.

LMsWinnetou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 12:56

LuvdaTossa schreef:
Ik vind het vies tegenvallen in Groningen! Er zijn imo weinig goede stallen te vinden. Helemaal niet iets wat ook nog befietsbaar is.

Maar wat doe jij? Je studeert wel in Groningen? Of heb je om deze reden een andere stad uitgezocht?

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 12:58

Ik studeer in Groningen, ik reis elke dag 1,5 uur heen en terug met de bus, heb een bijbaan, loop stage, heb een vriend, veel vriendinnen, ga veel uit en ik red het prima met mijn pony Het is maar net wat je belangrijk vindt, ik laat al snel een paar uurtjes vallen op school om naar Dagmar te gaan.

LMsWinnetou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 13:01

Maar haal je je studiepunten wel? Kijk, het redden met je paard, omdat je niet of weinig naar school gaat, dat kan iedereen. Maar ik wil ook nog graag mn studie goed afronden

HippoLogic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:06

LuvdaTossa schreef:
Ik vind het vies tegenvallen in Groningen! Er zijn imo weinig goede stallen te vinden. Helemaal niet iets wat ook nog befietsbaar is.

Waar woon je dan in Groningen en welke eisen stel je aan stalling?

En trouwens je hebt er maar één nodig...

LMsWinnetou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 17:28

PeruaansePas schreef:
LuvdaTossa schreef:

Waar woon je dan in Groningen en welke eisen stel je aan stalling?

En trouwens je hebt er maar één nodig...

Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja, welke eisen stel je?

Ik heb nog nooit weidegang gehad (paard ging 's zomers wel aantal weekjes de wei op), het zou prachtig zijn als ik het nu wel zou kunnen regelen, maar ik red me ook zonder.
Iets wat ik dus wel weer graag wil is een binnenbak en een paddock..

Wat is een goede stal? Ik denk dat je gewoon een passende stal moet vinden.

Weet een van jullie nog stallen in groningen (bij boeren, particulieren, maneges?) waar ik eens zou kunnen kijken?

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:32

Ik heb mijn pony net buiten Lewenborg staan (Wijk in groningen), ik had me ingeschreven bij de gemeente en natuurmonumenten en heb een stal toegewezen gekregen. Voor weidegang zijn er genoeg boeren in omgeving, stalling is lastiger...

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:46

Ja ik haal mijn punten wel, je moet gewoon de goede lessen of colleges schrappen . Ik snap wel dat als je er hard aan moet trekken en je wilt ook nog naar allerlei feesten e.d. dat het dan moeilijk wordt.
Kijk anders eerst gewoon een maandje ofzo hoe het gaat, dan kun je dan altijd nog beslissen of het gaat of niet.