Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Echt nog een superconditie voor die leeftijd, 't ligt er ook een beetje aan hoe ze is verzorgt, als je ze stil zet worden ze echt heel snel oud.
Saskia9 schreef:Maar waar trek je de grens van wanneer ze het nog leuk vinden??
Saskia9 schreef:Maar ik vind dit dan ook TE!
Ik ben met jou eens,
Er moet een grens zijn waarop niet meer fanatiek getraind kan worden,
Sommige mensen denken alleen aan zichzelf en niet aan het paard,
Dus die trainen hun hele oude paard gewoon door en door en zien dus niet dat het paard eigenlijk toe is aan rustige buitenritjes in plaats van heftige trainen en wedstrijd!!

Citaat:
Stelletje watjes.......
Mijn oude paard maakte het bos nog heftig onveilig op haar 28e. Die was niet te stoppen hoor, gewoon plankgas, zo hard als ze kon (mocht van mij }> )
Hoe regelmatiger je rijdt, hoe langer ze het volhouden.
ikke schreef:DAAR herken je de echte paardenman. Iemand die gewoon ziet en voelt of het paard het nog aankan.
) als ze mag rijden. Ze is net als zeven jaar geleden nog oplettend, kijkt af en toe eens vrolijk rond naar de bakkabouters, loopt op het einde van een lessuur nog even snel en reageerd nog even snel als toen ze begon, en zolang ze veel gereden wordt loopt ze ook in prima conditie en ziet ze er stralend uit.
hij was helemaal energiek en liet goed horen dat hij er was. het leek wel een hengst!
hij was helemaal energiek en liet goed horen dat hij er was. het leek wel een hengst!
toen was hij 22, check zijn lekker spieren 
Ik reed een paard van mensen, die was 22 (?) jaar en ik kon dr nog steeds niet houden op het strand. 
milo schreef:nu is hij zo: 29 jaar