Zijn er mensen net zo gek al ik???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja

Re: Zijn er mensen net zo gek al ik???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:24

Hier staat er ook niet 1 op ijzers maar heb er wel 1 op ijzers gehad. Die vette ik dik in met vaseline, dan blijft de sneeuw niet zo plakken alleen dat werkt niet echt lang. Dus als hij lang naar buiten ging deed ik sokken om zijn hoeven, geen sneeuw en het staat nog leuk ook (kost je wel 1 paar sokken per 2 benen per keer )

LoVeYouH

Re: Zijn er mensen net zo gek al ik???

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 21:49

heej
dat komt me bekend voor
ik heb ook mijn bak schoongemaakt helemaal sneeuwvrij
en poetsen enzo kan ik ook binnen en ik heb de hele oprit schoongemaakt zodat ik er door kon en op de straat was het bijna allemaal al weg en ik heb t eerst gefiets om te kijken en anders stapte ik eerst even van me fiets om het aan de kant te schuiven:P

dus ik heb gewoon lekker kunnen trainen

EdelweissBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 00:09

de bak zelf niet, is niet hard, dus de kans op uitglijden is erg klein. Maar het pad naar de bak toe wel. Heb het eergister weer gedaan, wat een werk, is nogal een aarig stuk om te doen. Annebel heeft zelf geen ijzers, maar een aantal anderen op stal wel. Als er sneeuw ligt komen ze minder buiten, als ze nu buiten komen glijden ze tenminste niet gelijk onderuit.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 07:32

uhm, nee willem staat ook op ijzers, maar die is gek op sneeuw
rijden doe ik dan niet, maar losgooien wel. rollen datie dan doet dan zit zijn hele kop onder de sneeuw net oftie coke gesnoven heeft.

ik stap dan aan de hand en smeer een laag hoef vet in de hoeven zodat het sneeuw en de pekel er niet in trekken.

wel maak ik het pad voor onze rij boxen helemaal sneeuwvrij, zodatie niet uitglijd met in en uit de box gaan(hij heeft een hoge opstap en ik heb er een opstap voorliggen die flink glad kan zijn)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 10:34

Bij sneeuw fabriceer ik altijd wat onder de hoeven met ijzers met een stukje hard plastic wat precies in het ijzer valt en een paar stukken ducktape om het spul op de plek te houden. Werkt prima.